Aktualności

Blue Media - popularny dostawca rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych - wspiera obsługę swoich klientów, wykorzystując do tego Systell Contact Center. Jak zapewnia Arkadiusz Michalski - Omnichannel Customer Care Manager w firmie Blue Media, nasz system pozwala nie tylko dbać o relacje z klientami, ale również...

Mijający rok wszystkich nas mocno doświadczył. To szczególny rok. Dlatego w szczególny, inny niż dotychczas sposób, za pośrednictwem mediów elektronicznych pragniemy podziękować naszym klientom, partnerom i pracownikom za współpracę i zaufanie. Rezygnując z tradycyjnego obdarowywania się upominkami i przesyłania świątecznych kartek, wszystkie tak zaoszczędzone środki przeznaczyliśmy...

Rok 2020 zakończył się dla nas niezwykle ważnym akcentem. Drugi rok z rzędu, jako jedyna firma w Polsce, zyskaliśmy status najbardziej zaufanego partnera 3CX - Titanium Partner 3CX. To najwyższy stopień partnerstwa przyznawany przez 3CX, tym bardziej jesteśmy z niego dumni! ,,3CX congratulates Systell for...

Otrzymaliśmy kolejne referencje w branży automotive. Inchcape pracuje na dedykowanym rozwiązaniu BDC przygotowanym przez Systell Wdrożyliśmy w firmie Inchcape system w pełni dopasowany do potrzeb salonu oraz odpowiednio zintegrowany z systemem DMS i innymi narzędziami firmowymi. >> Zapoznaj się z referencjami! << https://www.youtube.com/watch?v=M5V64nRgiwk&t ...

Już 15 X zapraszamy na darmowy webinar Biurko w chmurze. Jak dbać o pracowników i podnosić efektywność pracy zdalnej? Weź udział w bezpłatnym webinarze i poznaj sposoby na to, żeby zwiększyć efektywność pracy zdalnej całego zespołu. Posłuchaj praktycznych i konkretnych prelekcji, z których dowiesz się, jak...

Kolejna rekomendacja naszego systemu contact center, trafia na nasze konto.  Systell Contact center to rozwiązanie modułowe, dlatego potrafimy je dopasować do różnych biznesów. Tym razem system spełnił się w roli, w pełni funkcjonalnego, systemu BDC, dedykowanego salonom samochodowym.   Dziękujemy dealerowi Inchcape za słowa uznania i...

Nasz klient przyszedł z potrzebą uruchomienia systemu do obsługi Contact Center. To nie jedyne usprawnienie, które udało nam się wdrożyć w Żabce. >> Zapoznaj się z referencjami! << W Centrum Wsparcia Klienta i w Centrum Wsparcia Franczyzobiorcy działają mechanizmy zbierające oceny przeprowadzonej rozmowy. Jak to dokładnie wygląda?...

20 maja w nietypowej oprawie on-line odbyła się konferencja BestinCloud poświęcona zagadnieniom efektywnego wykorzystania technologii cloud w rozwoju biznesu. Jury konkursowe złożone z managerów IT z grona CIO100 przyznało nagrody dla najlepszych rozwiązań chmurowych: "Best in Cloud 2020". Z dumą informujemy, że Systell Contact Center...

Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon.Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona...