Ochnik – obsługa klienta w najlepszym stylu

Ochnik opinie o Systellu

Ochnik – obsługa klienta w najlepszym stylu

Systell Contact Center z sukcesem wspiera działalność Biura Obsługi Klienta sieci sklepów Ochnik.

Firma Ochnik wybrała nasze oprogramowanie ze względu na możliwość pełnego dostosowania systemu do wewnętrznych potrzeb organizacji oraz ustawień znacznie zwiększających efektywność pracowników BOK.

Polecamy Systell Contact Center, jako oprogramowanie optymalizujące procesy charakterystyczne dla branży handlowej. Organizuje korespondencję, ułatwia kontakt, skraca i automatyzuje prace związane z obsługą klienta.

 

Zachęcamy do przeczytania referencji:

Ochnik opinie o Systellu



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności