Podczas styczniowej Konferencji BMW Polska doceniono liderów marketingu i sprzedaży. Nagrodzono najlepszych dealerów marki BMW. Wśród laureatów znaleźli się partnerzy, którzy na co dzień korzystają z oprogramowania Systell Contact Center.
Aż siedem statuetek, potwierdzających najwyższą jakość świadczonych usług oraz obsługi odebrała firma Inchcape Polska, autoryzowany dealer BMW i MINI, który swoje salony prowadzi w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu. Firma uzyskała tutuł Dealera Roku BMW 2021, przyznawany dealerstwu, które w poprzednim roku odnotowało najlepsze wyniki sprzedażowe i jest najsilniejszym Dealerem BMW na polskim rynku. Wśród pozostałych wyróżnień znalazły się nagrody: Partner Serwisowy Roku, Najlepszy Dealer BMW Motorrad w 2021 roku, Dealer Roku BMW Financial Services Polska w 2021 roku, wyróżnienie za największy wkład w rozwój sprzedaży dla Klientów Car Fleet Management 2021 i wzrost sprzedaży, wyróżnienie za najlepsze wyniki w kategorii Moto Sales Performance a także za najlepsze wyniki w kategorii Elektromobilność w 2021 roku.
Wyróżnienie za najwyższą jakość działań marketingowych i obsługi Klienta w 2021 rok otrzymał dealer samochodowy BMW Bońkowscy. Prężnie rozwijające się salony Grupy Bońkowscy świadczą swoje usługi w trzech salonach sprzedaży w Szczecinie i Gorzowie Wielkopolskim, od stycznia 2022 rozpoczął działalność serwisową w Koszalinie. Dealer BMW Bońkowscy wprowadza innowacyjne rozwiązania i skuteczne modele biznesowe, a działalność firmy jest nagradzana w licznych konkursach i plebiscytach, m.in.: Nagrodą Gospodarczą Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Szczecina i Pomorza Zachodniego „Business Club Szczecin” za rok 2020 dla BMW Bońkowscy oraz nagrodą w plebiscycie Orły 2017, którego organizatorem był Tygodnik Wprost.
– Zawsze z uwagą przyglądamy się biznesowym działaniom naszych klientów. Obserwacja życia firm, którym dostarczamy systemy call i contact center pozwala na bieżąco weryfikować skuteczność tych rozwiązań i wdrażać przydatne dla biznesu funkcje – mówi Grzegorz Grabski, prezes firmy Systell. – Sytuacje, w których firmy korzystające z naszego oprogramowania zdobywają nagrody w prestiżowych konkursach, zwłaszcza w takich dziedzinach, jak sprzedaż, czy marketing, mają dla nas szczególny wymiar. To istotny sygnał, że Systell Contact Center jest wybierany przez liderów sprzedaży i marketingu. To także wskazówka, że oprogramowanie sprawdza się w najbardziej wymagających warunkach – komentuje wydarzenie Grzegorz Grabski.
Systell jest dostawcą systemu Contact Center BDC stworzonego dla branży automotive. Oprogramowanie to wspiera salony samochodowe, między innymi nagrodzone grupy dealerskie – Inchcape oraz BMW Bońkowscy, w dążeniach do celu. Głównym zadaniem systemu jest umożliwienie efektywnego zarządzania komunikacją w firmie i zapewnienie sprawnej obsługi klienta.
Do najważniejszych jego funkcji należą:
– zarządzanie procesem obsługi,
– automatyczne powiadamianie klientów,
– pobieranie danych z innych systemów funkcjonujących w firmie,
– kontrola nad terminowością realizowania zgłoszonych spraw,
– pomiar wybranych KPI oraz bieżące raportowanie danych i wskaźników.
Jak zapewnia management firmy Systell, system contact center tej marki jest skutecznym narzędziem w rękach organizacji o złożonych strukturach i wysokich wymaganiach co do technicznych aspektów funkcjonowania oprogramowania wspierającego sprzedaż i marketing w ich zespołach.
Poznaj nasze case studies