Wdrożenia

Otrzymaliśmy kolejne referencje w branży automotive. Inchcape pracuje na dedykowanym rozwiązaniu BDC przygotowanym przez Systell Wdrożyliśmy w firmie Inchcape system w pełni dopasowany do potrzeb salonu oraz odpowiednio zintegrowany z systemem DMS i innymi narzędziami firmowymi. >> Zapoznaj się z referencjami! << https://www.youtube.com/watch?v=M5V64nRgiwk&t ...

Kolejna rekomendacja naszego systemu contact center, trafia na nasze konto.  Systell Contact center to rozwiązanie modułowe, dlatego potrafimy je dopasować do różnych biznesów. Tym razem system spełnił się w roli, w pełni funkcjonalnego, systemu BDC, dedykowanego salonom samochodowym.   Dziękujemy dealerowi Inchcape za słowa uznania i...

Nasz klient przyszedł z potrzebą uruchomienia systemu do obsługi Contact Center. To nie jedyne usprawnienie, które udało nam się wdrożyć w Żabce. >> Zapoznaj się z referencjami! << W Centrum Wsparcia Klienta i w Centrum Wsparcia Franczyzobiorcy działają mechanizmy zbierające oceny przeprowadzonej rozmowy. Jak to dokładnie wygląda?...

Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon.Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona...

Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszamy do lektury analizy na naszym blogu KLIKNIJ TUTAJ   Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO....

Systell we współpracy z Prywatna Lecznicą CERTUS Prywatna Lecznica Certus jest pierwszym wielospecjalistycznym szpitalem prywatnym w Polsce. Na rynku usług medycznych działa nieprzerwanie od ponad 25 lat. Pacjenci mogą korzystać z usług Lecznicy w 4 placówkach w Poznaniu i Swarzędzu. Certus świadczy usługi w zakresie szpitalnictwa, ambulatorium,...

Od kilku lat mamy przyjemność współpracować z Międzynarodowymi Tragami Poznańskimi. W ostatnim czasie wdrożyliśmy bardzo ważną funkcjonalność: automatyczny mechanizm wysyłki spersonalizowanych biletów.  System umożliwia konsultantowi wygenerowanie  wiadomości do klienta z Polski czy z zagranicy wraz z biletem na dowolne wydarzenie organizowane na Targach Poznańskich. Ważnym aspektem...

Wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się w SysTellu naprawdę gorący okres wdrożeniowy. Prężnie pracujemy nad uruchomieniem kilku nowych systemów. Wdrożenia realizujemy zarówno do naszych aktualnych Klientów, z którymi rozszerzamy współpracę, jak i dla nowych. Everest Finance (Bocian Pożyczki) - rozszerzamy naszą współpracę o wdrożenie SysTell Contact...

Wśród szerokiego grona naszych Klientów znajduje się spółka Movity, należąca do Grupy Kapitałowej Komputronik S.A., dla której zrealizowaliśmy dość nietypowy projekt. Celem wdrożenia było uruchomienie centrali telefonicznej 3CX wraz z pogłębioną integracją z systemem CRM produkowanym przez Movity. Integracja 3CX z systemem CRM tworzonym przez Movity...

W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy kolejne nasze zagraniczne wdrożenie. Po raz drugi w naszej historii uruchomimy nasz system w Rumunii. Tym razem call center uruchamiamy dla naszego wieloletniego Klienta, firmy Euro-Tax, która posiada swoją filię w Rumunii.   Ze względu na trwający w Rumunii sezon odzyskiwania zwrotu podatków...