Wdrożenia | SYSTELL
531
archive,category,category-wdrozenia,category-531,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Wdrożenia

Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszamy do lektury analizy na naszym blogu KLIKNIJ TUTAJ   Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO. Zarządzanie bazą danych w call/contact center jest w…
Systell we współpracy z Prywatna Lecznicą CERTUS Prywatna Lecznica Certus jest pierwszym wielospecjalistycznym szpitalem prywatnym w Polsce. Na rynku usług medycznych działa nieprzerwanie od ponad 25 lat. Pacjenci mogą korzystać z usług Lecznicy w 4 placówkach w Poznaniu i Swarzędzu. Certus świadczy usługi w zakresie szpitalnictwa, ambulatorium, medycyny pracy oraz specjalistycznych konsultacji lekarskich. Rocznie w  szpitalu…
Od kilku lat mamy przyjemność współpracować z Międzynarodowymi Tragami Poznańskimi. W ostatnim czasie wdrożyliśmy bardzo ważną funkcjonalność: automatyczny mechanizm wysyłki spersonalizowanych biletów.  System umożliwia konsultantowi wygenerowanie  wiadomości do klienta z Polski czy z zagranicy wraz z biletem na dowolne wydarzenie organizowane na Targach Poznańskich. Ważnym aspektem nowej funkcjonalności jest możliwość personalizacji wiadomości e-mail. MTP szacuje w tym…
Wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się w SysTellu naprawdę gorący okres wdrożeniowy. Prężnie pracujemy nad uruchomieniem kilku nowych systemów. Wdrożenia realizujemy zarówno do naszych aktualnych Klientów, z którymi rozszerzamy współpracę, jak i dla nowych.   Everest Finance (Bocian Pożyczki) - rozszerzamy naszą współpracę o wdrożenie SysTell Contact Center z podłączeniem do funkcjonującego już od dawna…
Wśród szerokiego grona naszych Klientów znajduje się spółka Movity, należąca do Grupy Kapitałowej Komputronik S.A., dla której zrealizowaliśmy dość nietypowy projekt. Celem wdrożenia było uruchomienie centrali telefonicznej 3CX wraz z pogłębioną integracją z systemem CRM produkowanym przez Movity.   Integracja 3CX z systemem CRM tworzonym przez Movity obejmowała 2 podstawowe zadania: 1. Dołączenie do ekranu…
W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy kolejne nasze zagraniczne wdrożenie. Po raz drugi w naszej historii uruchomimy nasz system w Rumunii. Tym razem call center uruchamiamy dla naszego wieloletniego Klienta, firmy Euro-Tax, która posiada swoją filię w Rumunii.   Ze względu na trwający w Rumunii sezon odzyskiwania zwrotu podatków z pracy za granicą, wdrożenie podzieliliśmy na 2…
W III oraz IV Kwartale 2015 r. realizowaliśmy proces wdrożenia oraz wielostopniowej optymalizacji rozwiązania call center inboundowego, opartego o technologię 3CX, dla Prywatnej Lecznicy CERTUS.   Prywatna Lecznica CERTUS działa nieprzerwanie na wielkopolskim rynku od 1992 roku. Była pierwszym wielospecjalistycznym szpitalem prywatnym w Polsce. Z biegiem czasu otwierane były także Centra Medyczne, umożliwiające skorzystanie z szerokiej gamy lekarskich…
Innowacyjne wdrożenie dla Przelewy24 2016-02-19|Kacper Kwiatkowski Platforma Przelewy24, zdobywca nagrody EKOMERS 2015 w kategorii Najlepszego Rozwiązania Płatniczego w 2015 roku, dołączyła do grona klientów SysTell.   Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii opartych na rozwiązaniu 3CX stworzyliśmy dla Przelewów24 innowacyjną funkcjonalność telefonicznej płatności kartą. Ta nowoczesna forma płatności jest pierwszą tego typu usługą na polskim rynku płatności…