Wdrożenia

Nasz klient przyszedł z potrzebą uruchomienia systemu do obsługi Contact Center. To nie jedyne usprawnienie, które udało nam się wdrożyć w Żabce. >> Zapoznaj się z referencjami! << W Centrum Wsparcia Klienta i w Centrum Wsparcia Franczyzobiorcy działają mechanizmy zbierające oceny przeprowadzonej rozmowy. Jak to dokładnie wygląda?...

Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon.Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona...

Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszamy do lektury analizy na naszym blogu KLIKNIJ TUTAJ   Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO....

Systell we współpracy z Prywatna Lecznicą CERTUS Prywatna Lecznica Certus jest pierwszym wielospecjalistycznym szpitalem prywatnym w Polsce. Na rynku usług medycznych działa nieprzerwanie od ponad 25 lat. Pacjenci mogą korzystać z usług Lecznicy w 4 placówkach w Poznaniu i Swarzędzu. Certus świadczy usługi w zakresie szpitalnictwa, ambulatorium,...

Od kilku lat mamy przyjemność współpracować z Międzynarodowymi Tragami Poznańskimi. W ostatnim czasie wdrożyliśmy bardzo ważną funkcjonalność: automatyczny mechanizm wysyłki spersonalizowanych biletów.  System umożliwia konsultantowi wygenerowanie  wiadomości do klienta z Polski czy z zagranicy wraz z biletem na dowolne wydarzenie organizowane na Targach Poznańskich. Ważnym aspektem...

Wraz z nadejściem wiosny rozpoczął się w SysTellu naprawdę gorący okres wdrożeniowy. Prężnie pracujemy nad uruchomieniem kilku nowych systemów. Wdrożenia realizujemy zarówno do naszych aktualnych Klientów, z którymi rozszerzamy współpracę, jak i dla nowych. Everest Finance (Bocian Pożyczki) - rozszerzamy naszą współpracę o wdrożenie SysTell Contact...

Wśród szerokiego grona naszych Klientów znajduje się spółka Movity, należąca do Grupy Kapitałowej Komputronik S.A., dla której zrealizowaliśmy dość nietypowy projekt. Celem wdrożenia było uruchomienie centrali telefonicznej 3CX wraz z pogłębioną integracją z systemem CRM produkowanym przez Movity. Integracja 3CX z systemem CRM tworzonym przez Movity...

W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy kolejne nasze zagraniczne wdrożenie. Po raz drugi w naszej historii uruchomimy nasz system w Rumunii. Tym razem call center uruchamiamy dla naszego wieloletniego Klienta, firmy Euro-Tax, która posiada swoją filię w Rumunii.   Ze względu na trwający w Rumunii sezon odzyskiwania zwrotu podatków...

W III oraz IV Kwartale 2015 r. realizowaliśmy proces wdrożenia oraz wielostopniowej optymalizacji rozwiązania call center inboundowego, opartego o technologię 3CX, dla Prywatnej Lecznicy CERTUS. Prywatna Lecznica CERTUS działa nieprzerwanie na wielkopolskim rynku od 1992 roku. Była pierwszym wielospecjalistycznym szpitalem prywatnym w Polsce. Z biegiem czasu otwierane były także...

Innowacyjne wdrożenie dla Przelewy24 2016-02-19|Kacper Kwiatkowski Platforma Przelewy24, zdobywca nagrody EKOMERS 2015 w kategorii Najlepszego Rozwiązania Płatniczego w 2015 roku, dołączyła do grona klientów SysTell. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii opartych na rozwiązaniu 3CX stworzyliśmy dla Przelewów24 innowacyjną funkcjonalność telefonicznej płatności kartą. Ta nowoczesna forma płatności jest pierwszą tego...