W listopadzie i grudniu położyliśmy duży nacisk na wszelkie prace optymalizacyjne w Systell Contact Center. Uzyskane rezultaty w aktualnej wersji 5.6. były zdecydowanie lepsze od naszych początkowych założeń. Dzięki staraniom naszego działu developerskiego nasi Klienci realnie odczuwają różnicę przy korzystaniu z oprogramowania.
Wystarczy przywołać takie liczby jak ograniczenie liczby zapytań do bazy danych o 92%, czy też skrócenie czasu zapisu / odświeżania kluczowych elementów systemu o 50 – 70%. Dzięki tym zmianom, codzienna praca z Systell Contact Center jest jeszcze bardziej płynna.
Aktualnie trwają prace nad wersją 5.7., w której przede wszystkim poddajemy nasze oprogramowanie serii nowych testów wydajnościowych i sprawdzających. Dzięki temu zabiegowi potrafimy wykryć niezdiagnozowane dotąd elementy, które wymagają prac optymalizacyjnych. Mamy nadzieję na powtórkę z wersji 5.6. i uzyskanie kolejnych efektów przekładających się w bardzo widoczny sposób na funkcjonowanie systemu u Klientów
Powiązane artykuły:
- Systell Contact Center – jak jeden program ułatwia codzienną pracę tysiącom osób
- Wypróbuj za darmo nasz system – aplikację contact center