Optymalizujemy nową wersję oprogramowania Contact Center | SYSTELL
18081
post-template-default,single,single-post,postid-18081,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Optymalizujemy nową wersję oprogramowania Contact Center

oprogramowanie-call-center

Optymalizujemy nową wersję oprogramowania Contact Center

W listopadzie i grudniu położyliśmy duży nacisk na wszelkie prace optymalizacyjne w SysTell Contact Center. Uzyskane rezultaty w aktualnej wersji 5.6. były zdecydowanie lepsze od naszych początkowych założeń. Dzięki staraniom naszego działu developerskiego nasi Klienci realnie odczuwają różnicę przy korzystaniu z oprogramowania. Wystarczy przywołać takie liczby jak ograniczenie liczby zapytań do bazy danych o 92%, czy też skrócenie czasu zapisu / odświeżania kluczowych elementów systemu o 50 – 70%. Dzięki tym zmianom, codzienna praca z SysTell Contact Center jest jeszcze bardziej płynna.

Aktualnie trwają prace nad wersją 5.7., w której przede wszystkim poddajemy nasze oprogramowanie serii nowych testów wydajnościowych i sprawdzających. Dzięki temu zabiegowi potrafimy wykryć niezdiagnozowane dotąd elementy, które wymagają prac optymalizacyjnych. Mamy nadzieję na powtórkę z wersji 5.6. i uzyskanie kolejnych efektów przekładających się w bardzo widoczny sposób na funkcjonowanie systemu u Klientów