Kolejne wdrożenie w Rumunii | SYSTELL
18206
post-template-default,single,single-post,postid-18206,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Kolejne wdrożenie w Rumunii

wdrozenie-w-rumunii

Kolejne wdrożenie w Rumunii

W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy kolejne nasze zagraniczne wdrożenie. Po raz drugi w naszej historii uruchomimy nasz system w Rumunii. Tym razem call center uruchamiamy dla naszego wieloletniego Klienta, firmy Euro-Tax, która posiada swoją filię w Rumunii.

 

Ze względu na trwający w Rumunii sezon odzyskiwania zwrotu podatków z pracy za granicą, wdrożenie podzieliliśmy na 2 etapy. Pierwszy, czyli uruchomienie centrali telekomunikacyjnej wraz ze skonfigurowaniem IVR, ACD i podłączeniem operatorów telefonicznych, planujemy zakończyć w ciągu 2 tygodni. Następnie pod koniec kwietnia, po zakończeniu sezonu, przystąpimy do wdrożenia SysTell Contact Center.

Tags: