Jak wykorzystywać Systell Contact Center dla rozwoju firmy
Webinar – Prezentacja oprogramowania Systell Contact Center
Obejrzyj webinar i dowiedz się, jak dostosować Systell Contact Center do specyfiki własnego biznesu. Skorzystaj z najlepszych praktyk w pracy z systemem. Posłuchaj odpowiedzi na pytania uczestników.
Zobacz jak działa Systell Contact Center. Obejrzyj demo systemu!
Tematem webinaru jest:
- Logika procesowości w systemie contact center,
- Projektowe podejście do wdrożenia contact center,
- Etapy wdrożenia systemu,
- Możliwości customizacji systemu do specyfiki biznesu i procesów biznesowych,
- Możliwości integracji contact center z systemami informatycznymi funkcjonującymi w przedsiębiorstwie,
- Możliwości i najlepsze praktyki raportowania.
Systell Contact Center – przejrzysty interfejs, intuicyjne i komfortowe użytkowanie.
Obejrzyj webinar
Prowadzący
Jarosław Stępkowski
Sales Director
Specjalista w obszarze dostarczania nowoczesnych systemów Contact Center dla biznesu. Od ponad 15 lat Co-founder & CEO w firmie Systell w której odpowiedzialny m.in. za obszary związane z rozwojem oraz sprzedażą.
Zwolennik bliskiej współpracy z klientami, swoje zaangażowanie przekłada w indywidualnie rozwiązania dopasowane do specyfiki każdej branży. Przywiązuje zdecydowaną uwagę to etyki w biznesie w każdym obszarze: partner biznesowy, pracownik.
Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center
Systell jest producentem zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostarczamy m.in. systemy contact center, systemy ticketowe, wirtualne centralne telefoniczne. Pomagamy osiągać najwyższy poziom obsługi klienta przy maksymalizacji efektów sprzedażowych.
Tworzymy dedykowane rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną – idealnie dopasowane do potrzeb firmy zamawiającej, z nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji.
Możesz spokojnie planować rozwój firmy. Nasze oprogramowanie rośnie razem z nią!
Obejrzyj webinarOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu