Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

rodo-w-contact-center

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszamy do lektury analizy na naszym blogu KLIKNIJ TUTAJ

 

Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO. Zarządzanie bazą danych w call/contact center jest w tym aspekcie kluczowe. Ważne jest bezpieczeństwo danych, projektowanie nowych formuł informacyjnych oraz zgód klientów a także kwestia przechowywania nagrań.

Kluczowe funkcje Systell Contact Center związane z RODO:

– tworzenie dowolnych list zgód oraz formuł oświadczeń

– przypisanie do zgody nagrania rozmowy telefonicznej lub wiadomości mailowe

–  oznaczenia komunikacji z klientem

–  dostępu do historii zmian danych osobowych w bazie, źródła danych oraz zakresu udostępniania

– szyfrowanie danych oraz polityka haseł

– zarządzania usuwaniem danych co do których ustał cel przetwarzania

– obsługa prawa do bycia zapomnianym