Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszamy do lektury analizy na naszym blogu KLIKNIJ TUTAJ
Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO. Zarządzanie bazą danych w call/contact center jest w tym aspekcie kluczowe. Ważne jest bezpieczeństwo danych, projektowanie nowych formuł informacyjnych oraz zgód klientów a także kwestia przechowywania nagrań.
Kluczowe funkcje Systell Contact Center związane z RODO:
– tworzenie dowolnych list zgód oraz formuł oświadczeń
– przypisanie do zgody nagrania rozmowy telefonicznej lub wiadomości mailowe
– oznaczenia komunikacji z klientem
– dostępu do historii zmian danych osobowych w bazie, źródła danych oraz zakresu udostępniania
– szyfrowanie danych oraz polityka haseł
– zarządzania usuwaniem danych co do których ustał cel przetwarzania
– obsługa prawa do bycia zapomnianym