Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

rodo-w-contact-center

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszamy do lektury analizy na naszym blogu KLIKNIJ TUTAJ

 

Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO. Zarządzanie bazą danych w call/contact center jest w tym aspekcie kluczowe. Ważne jest bezpieczeństwo danych, projektowanie nowych formuł informacyjnych oraz zgód klientów a także kwestia przechowywania nagrań.

Kluczowe funkcje Systell Contact Center związane z RODO:

– tworzenie dowolnych list zgód oraz formuł oświadczeń

– przypisanie do zgody nagrania rozmowy telefonicznej lub wiadomości mailowe

–  oznaczenia komunikacji z klientem

–  dostępu do historii zmian danych osobowych w bazie, źródła danych oraz zakresu udostępniania

– szyfrowanie danych oraz polityka haseł

– zarządzania usuwaniem danych co do których ustał cel przetwarzania

– obsługa prawa do bycia zapomnianym



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności