Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO | SYSTELL
18296
post-template-default,single,single-post,postid-18296,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

rodo-w-contact-center

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszamy do lektury analizy na naszym blogu KLIKNIJ TUTAJ

 

Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO. Zarządzanie bazą danych w call/contact center jest w tym aspekcie kluczowe. Ważne jest bezpieczeństwo danych, projektowanie nowych formuł informacyjnych oraz zgód klientów a także kwestia przechowywania nagrań.

Kluczowe funkcje Systell Contact Center związane z RODO:

– tworzenie dowolnych list zgód oraz formuł oświadczeń

– przypisanie do zgody nagrania rozmowy telefonicznej lub wiadomości mailowe

–  oznaczenia komunikacji z klientem

–  dostępu do historii zmian danych osobowych w bazie, źródła danych oraz zakresu udostępniania

– szyfrowanie danych oraz polityka haseł

– zarządzania usuwaniem danych co do których ustał cel przetwarzania

– obsługa prawa do bycia zapomnianym