System CRM | Co to jest CRM? | Systell Contact Center
20116
post-template-default,single,single-post,postid-20116,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Co to jest CRM

Co to jest CRM

System CRM

CRM to system informatyczny wspomagający i automatyzujący działania dotyczące obsługi klienta. Stworzony w odpowiedni sposób zapewnia wsparcie każdego etapu relacji z klientem, od identyfikacji jego potrzeb, aż po działania posprzedażowe. Rozróżnić można trzy rodzaje CRM:

  • Interaktywny – ma za zadanie obsługę wszystkich kanałów komunikacji, którymi klienci będą się z firmą kontaktować, inaczej można go określić jako contact center.
  • Operacyjny – ma on za zadanie zbierać informację o kliencie, tak aby zagwarantować mu pełną obsługę.
  • Analityczny – dzięki niemu dokonywane są wszelkie analizy danych o kliencie, można m.in. przeprowadzić segmentację klientów lub też zbadać ich wartość.

Jak widać, są to niejednokrotnie bardzo rozbudowane systemy, które warto świadomie wdrażać w swojej firmie. Jakie są jego dodatkowe zalety?

✓ Dzięki naszemu systemowi CRM, skontaktujesz się z klientem m.in. poprzez telefon, mail, SMS, chat, czy Facebook

✓ Możesz prowadzić notatki i formularze do zbierania danych

✓ Automatyzacja takich procesów jak wysyłka maila z ofertą, czy SMS z potwierdzeniem umówionego spotkania handlowego

✓ Dział Serwisu i Reklamacji może rejestrować i rozpatrywać wpływające do firmy reklamacje i zgłoszenia serwisowe

Poczytaj więcej:

Dopasowany system CRM lub skontaktuj się z nami!

 
Tags: