Przejdź do treści
Kontakt

Systell Contact Center > Audyt obsługi klienta

Oceń jakość obsługi klienta w Twojej firmie

Odkrywaj statystyki, których nie jesteś świadom! Zidentyfikuj błędy w obsłudze klienta i pozwól klientom korzystać z oferty Twojej firmy bez przeszkód.

contact center

Dowiedz się więcej o swojej firmie z Systell Contact Center

Sądzisz, że system Contact Center służy wyłącznie do dzwonienia, odbierania telefonów, czy wysyłania maili? Owszem, niektóre rozwiązania na rynku ograniczają się do tych funkcji. Ale nie Systell Contact Center! Nasze oprogramowanie jest wyjątkowe. Dzięki niemu, indywidualnie dopasowane wdrożenie pozwala Ci spojrzeć na dział call center (a nawet całą firmę) z szerszej perspektywy.

Jakie błędy popełniasz w obsłudze klienta?

Czy jesteś świadom ile osób nie może się dodzwonić do Twojej firmy i porzuca połączenie? Czy wiesz ile czasu Twoi konsultanci tracą oczekując na zestawienie rozmowy z klientem?Czy zdajesz sobie sprawę jak dużo czasu pracownicy odpowiadają na maile klientów? Podczas rozmów z naszymi potencjalnymi Klientami bardzo często na tego typu pytania słyszymy odpowiedź „NIE”. Dzięki Systell Contact Center poznasz odpowiedzi na te pytania, jak i na i dziesiątki innych.

Umów prezentację

Ocena jakości obsługi klienta w Twojej firmie

Skąd czerpiesz wiedzę o efektywności konsultantów? Proste zestawienia np. ilości, czy wartości sprzedaży nie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. Dzięki Systell Contact Center jesteś w stanie zestawić ze sobą kilka danych, tak aby uzmysłowić sobie rzeczywistą efektywność pracowników. Przykładowo możesz odkryć, że:

Niektórzy agenci realizują założone plany ilościowe, jednak rozmawiają zdecydowanie za długo. Popracuj z nimi wtedy nad skróceniem czasu rozmowy przy zachowaniu tych samych statystyk sprzedaży.

Inni konsultanci świetnie radzą sobie z obsługą klientów VIP i realizują na tych klientach targety, jednak nie osiągają zadowalających wyników podczas obsługi nowych klientów. Przesuń ich wówczas do obsługi wyłącznie klientów VIP i obserwuj rosnące słupki zysków i sprzedaży.

Zobacz raportowanie
jakie błędy popełniają firmy w obsłudze klienta

Integruj contact center i zbieraj więcej danych

90% realizowanych przez nas wdrożeń Systell Contact Center związana jest z przeprowadzeniem integracji z innymi systemami informatycznymi. Głównym celem integracji jest zapewnienie konsultantom wiedzy o klientach z różnych systemów w jednym miejscu. Jednak na tym etapie Twoja przygoda ze zintegrowanymi danymi może się dopiero rozpocząć.

Zachęcamy Cię – wyjdź poza schemat, spójrz szerzej na możliwości jakie dają zintegrowane dane pomiędzy kilkoma systemami IT. Opowiedz nam o swoich potrzebach biznesowych, a my podpowiemy Tobie co możesz z nami osiągnąć. W ten sposób pomogliśmy wielu firmom m.in. poprzez stworzenie specyficznych raportów, które zestawiały ze sobą dane telekomunikacyjne lub inne biznesowe dane z systemu call center np. z danymi z systemu ERP.

Dzięki takim zabiegom byliśmy w stanie zmierzyć i raportować dane dotyczące niezbadanych do tej pory statystyk pracy, czy aspektów działalności firmy.

Umów prezentację

Dlaczego warto poznawać statystyki w contact center?

Zobacz, jak zmienisz jakość obsługi klienta, korzystając z nieograniczonych możliwości Systell Contact Center!

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane

    Jarosław Stępkowski

    Sales Director at Systell, tel. 616 684 128 jaroslaw.stepkowski@systell.pl
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań