fbpx

KOMPLEKSOWO ZARZĄDZAJ OBSŁUGĄ KLIENTA

Infolinia, live chat, SMS, mail, chat bot, voicebot – wszystko w jednym systemie

INTEGRACJA TELEFONII Z TEAMS

Odbieraj połączenia od klientów przez aplikację MS Teams

wirtualna-centrala
OBSŁUGA KLIENTA

Obsługuj w wielu kanałach jednocześnie

contact-center
OMNICHANNEL CONTACT CENTER

Odpowiadaj klientom z jednego pulpitu

CALL CENTER W CHMURZE

Nieograniczony dostęp do systemu nawet poza biurem

KOMPLEKSOWO ZARZĄDZAJ CUSTOMER SERVICE

Infolinia, live chat, SMS, mail, chat bot, voicebot – Twoi klienci potrzebują kontaktu

INTEGRACJA TELEFONII Z TEAMS

Odbieraj połączenia od klientów przez aplikację MS Teams

wirtualna-centrala
OBSŁUGA KLIENTA

Obsługuj w wielu kanałach jednocześnie

contact-center
OMNICHANNEL CONTACT CENTER

Odpowiadaj z jednej platformy

CALL CENTER W CHMURZE

Nieograniczony dostęp poza biurem

OBSŁUGUJ KLIENTÓW ZDALNIE

ZDALNA PRACA

Zorganizujemy home office dla Twojego biura nawet w 2 dni.

CZAT

Zwiększ zaangażowanie odwiedzającego Twoją witrynę i zamień go w swojego klienta!

WIDEO I TELEKONFERENCJE

Wysoka jakość technologii, przeznaczona dla spotkań biznesowych.

Systell Contact Center

 

 

polecany przez MANITU

 

ducha skutecznej komunikacji

+1500000

połączeń każdego dnia na naszych systemach

+14200

uruchomionych stanowisk

+1000

wdrożeń zakończonych sukcesem

+15

lat doświadczenia na rynku

Dlaczego Systell?

ZERO KOMPROMISÓW!

Powiedz nam, jak wygląda obsługa klienta w Twoim przedsiębiorstwie, jakie masz problemy i na jakich funkcjach systemu contact center Ci zależy. Nawet jeśli wybierzesz aplikację działającą w chmurze, to dostosujemy ją do Twojego biznesu. Nie musisz wybierać pomiędzy lepszym a gorszym rozwiązaniem. Stworzymy takie, jakie potrzebujesz. Nie wiesz jeszcze, co będzie dobre dla Twojego działu customer service? Z chęcią Ci doradzimy.

PASJA I DOŚWIADCZENIE!

Wiemy, że w działach customer service liczy się każda minuta. Musisz być dla swojego klienta wtedy, kiedy Cię potrzebuje. Ty jesteś dostępny dla niego, my zawsze jesteśmy gotowi pomóc Tobie. Wybierając system contact center, możesz liczyć na nasze wsparcie. Czuwamy nad jego stabilnością i nad bezpieczeństwem informacji. Doradzamy jak zoptymalizować proces obsługi klienta, tak abyś osiągał coraz lepsze wyniki.

WIĘCEJ NIŻ OPROGRAMOWANIE!

Dobry i stabilny contact center to nie wszystko. Chcąc poprawić jakość obsługi klienta, musisz też zadbać o zatrudnienie odpowiednich konsultantów, ich wyszkolenie i zmotywowanie do pracy. Pomożemy Ci w tym. Zbudujemy dla Ciebie dział BOK od zera. Nie musisz mieć doświadczenia w tej dziedzinie, podpowiemy Ci, co robić, żeby z każdym dniem rozwijać swój biznes i zwyciężać nad konkurencją.

Ostatnio na blogu

Napisz do nas

odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności

Masz pytania?

chętnie porozmawiamy i doradzimy najlepsze rozwiązania

GRZEGORZ GRABSKI - CEO

605 463 450

grzegorz.grabski@systell.pl

JAROSŁAW STĘPKOWSKI - SALES DIRECTOR

506 631 425

jaroslaw.stepkowski@systell.pl

MARTA GRZĄDZIELSKA - MARKETING MANAGER

501 317 043

marta.grzadzielska@systell.pl

Masz pytania?

chętnie porozmawiamy i doradzimy najlepsze rozwiązania

GRZEGORZ GRABSKI - CEO

605 463 450

grzegorz.grabski@systell.pl

JAROSŁAW STĘPKOWSKI - SALES DIRECTOR

506 631 425

jaroslaw.stepkowski@systell.pl

MARTA GRZĄDZIELSKA - MARKETING MANAGER

501 317 043

marta.grzadzielska@systell.pl