Przejdź do treści
Kontakt

Aplikacja Contact Center

Rozpocznij za darmo korzystanie z Systell Contact Center

Ustaw obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji. Zdobądź przewagę nad konkurencją dzięki automatyzacji oraz procesowości!

Aplikacja Systell Contact Center

Jakie narzędzia zyskasz z bezpłatną aplikacją Systell Contact Center?

 

Korzystając z 14 – dniowej wersji próbnej aplikacji Systell Contact Center, zyskujesz intuicyjne środowisko pracy, a w nim:

  • Infolinię w opcji Standard.
  • Moduł kampanii telefonicznych.
  • System ticketowy w opcji Standard.
  • CRM.
  • Moduł raportowania.
  • Wsparcie techniczne.

 

Po okresie próbnym, możesz płynnie przejść do korzystania z aplikacji Systell Contact Center.

 

Jak aplikacja Systell Contact Center pomaga osiągać sukces w biznesie?

20%

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center

90%

wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach

97%

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

Dołącz do grona naszych klientów

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań

    Aplikacja Systell Contact Center – podsumowanie

    Aplikacja dostarczana przez Systell to rozwiązanie pozwalające użytkownikom samodzielnie tworzyć, ustawiać, modyfikować wszystkie jej elementy. Bez konieczności kontaktu z dostawcą systemu.

     

    Aplikacja call center – dla sprawnej komunikacji

    Aplikacja Systell Contact Center jest doskonałym narzędziem dla firm, których głównym kanałem komunikacji jest telefon. Umożliwia skuteczne prowadzenie kampanii outboundowych, sprawne komunikowanie się z pacjentami w placówkach medycznych, szybkie nawiązywanie kontaktu przez dział helpdesku.

     

    Omnichannel contact center

    Aplikacja została zaprojektowana w celu usprawnienia komunikacji, a dziś kontakt jest nawiązywany rozmaitymi kanałami, w tym cyfrowymi. Z pomocą aplikacji proces porozumiewania się jest znacznie łatwiejszy. System gromadzi wszystkie przesłane wiadomości oraz połączenia telefoniczne w jednym miejscu, nie pozwalając na pominięcie żadnej informacji. Zaletą jest też przechowywanie wszystkich danych dotyczących wymiany informacji, takich jak: kiedy, kto i jakim kanałem się kontaktował.

     

    Raportowanie w aplikacji call center

    System oferuje rozbudowany zestaw raportów, dzięki którym użytkownicy mogą analizować wyniki swojej działalności, zarówno pod kątem efektywności, jak i jakości. Aplikacja call center jest również dostępna w wersji bogatszej o raporty Power BI. To daje nieograniczone możliwości mierzenia i porównywania danych pozyskiwanych w organizacji, nawet, jeśli mamy do czynienia z ich ogromną liczbą.