Aplikacja Contact Center
Rozpocznij za darmo korzystanie z Systell Contact Center
Ustaw obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji. Zdobądź przewagę nad konkurencją dzięki automatyzacji oraz procesowości!
Jakie narzędzia zyskasz z bezpłatną aplikacją Systell Contact Center?
Korzystając z 14 – dniowej wersji próbnej aplikacji Systell Contact Center, zyskujesz intuicyjne środowisko pracy, a w nim:
- Infolinię w opcji Standard.
- Moduł kampanii telefonicznych.
- System ticketowy w opcji Standard.
- CRM.
- Moduł raportowania.
- Wsparcie techniczne.
Po okresie próbnym, możesz płynnie przejść do korzystania z aplikacji Systell Contact Center.
Jak aplikacja Systell Contact Center pomaga osiągać sukces w biznesie?
mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center
wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach
firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu
Dołącz do grona naszych klientów
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu
Aplikacja Systell Contact Center – podsumowanie
Aplikacja dostarczana przez Systell to rozwiązanie pozwalające użytkownikom samodzielnie tworzyć, ustawiać, modyfikować wszystkie jej elementy. Bez konieczności kontaktu z dostawcą systemu.
Aplikacja call center – dla sprawnej komunikacji
Aplikacja Systell Contact Center jest doskonałym narzędziem dla firm, których głównym kanałem komunikacji jest telefon. Umożliwia skuteczne prowadzenie kampanii outboundowych, sprawne komunikowanie się z pacjentami w placówkach medycznych, szybkie nawiązywanie kontaktu przez dział helpdesku.
Omnichannel contact center
Aplikacja została zaprojektowana w celu usprawnienia komunikacji, a dziś kontakt jest nawiązywany rozmaitymi kanałami, w tym cyfrowymi. Z pomocą aplikacji proces porozumiewania się jest znacznie łatwiejszy. System gromadzi wszystkie przesłane wiadomości oraz połączenia telefoniczne w jednym miejscu, nie pozwalając na pominięcie żadnej informacji. Zaletą jest też przechowywanie wszystkich danych dotyczących wymiany informacji, takich jak: kiedy, kto i jakim kanałem się kontaktował.
Raportowanie w aplikacji call center
System oferuje rozbudowany zestaw raportów, dzięki którym użytkownicy mogą analizować wyniki swojej działalności, zarówno pod kątem efektywności, jak i jakości. Aplikacja call center jest również dostępna w wersji bogatszej o raporty Power BI. To daje nieograniczone możliwości mierzenia i porównywania danych pozyskiwanych w organizacji, nawet, jeśli mamy do czynienia z ich ogromną liczbą.