Przejdź do treści
Kontakt

Dziękujemy za pobranie darmowego e-booka

POBIERAM DARMOWEGO E-BOOKA ZOBACZ NASZE INNE E-BOOKI

Postaw na właściwe rozwiązania. Dowiedz się jak wybrać odpowiednią technologię do Twojego biznesu

„18 narzędzi call center” to kompedium wiedzy na temat najnowocześniejszych narzędzi call center, dostępnych na rynku. To niezbędnik dla każdego managera contact center oraz właścicieli firm opierających swoją działalność na skutecznej obsłudze klienta.

Pobierz darmowego e-booka

Co znajdziesz w środku?

„18 narzędzi call center” to 24 strony, podzielone na 7 rozdziałów, które powiedzą Ci jak krok po kroku zbudować contact center i jakie rozwiązania zastosować w Twojej firmie.

  • Rozdział 1 Jak krok po kroku zbudować skuteczne call center?
  • Rozdział 2 O czym pamiętać, planując budowę call center?
  • Rozdział 3 Określ priorytety dla własnego call center
  • Rozdział 4 Postaw na właściwe rozwiązania
  • Rozdział 5 Jak wybrać odpowiednią technologię?
  • Rozdział 6 18 narzędzi call center
  • Rozdział 7 Podsumowanie

Co zyskasz dzięki e-bookowi?

Doskonałą obsługę klienta

Wysoką efektywność pracy

Niskie koszty utrzymania

Oto 18 narzędzi call center, które poprawią efektywność Twojego działu obsługi klienta i podniosą wyniki sprzedaży.

Określ cele i zakres zadań, które mają być wykonywane z pomocą call center i rozpocznij budowę skutecznego systemu wspierającego rozwój firmy.

Dobierz narzędzia ułatwiające realizację konkretnych zadań. Dowiedz się, które narzędzia mogą pomóc w osiąganiu Twoich celów biznesowych.

Marta Grządzielska Marketing Manager

Must have Twojego konsultanta

Zastanawiasz się jakich narzędzi potrzebuje Twój agent, by efektywnie wykonywać swoje obowiązki? Sprawdź naszą listę i dobierz wyposażenie, które sprawdzi się tworzonym przez Ciebie call center.

Jak stworzyć sprawne call center?

Wykorzystaj zestawienie 18 narzędzi call center od Systell i zbuduj niezawodny system komunikacji. W ten sposób podniesiesz poziom zadowolenia klientów, a także poprawisz wydajność i skuteczność konsultantów.