Zwiększ swoją sprzedaż już teraz
Poznaj skuteczność oprogramowania do obsługi klientów w salonie samochodowym.
Dzięki lekturze e-booka ,,Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?’’ zyskasz wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi pozyskiwania klientów i budowania z nimi trwałych relacji. Poznasz dedykowany system do obsługi klientów w branży automotive i dowiesz się, dlaczego skutecznie wesprze on Twoją firmę w walce o konkurencyjność na rynku.
Co zawiera e-book?
„Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?” to 15 stron, podzielonych na 7 rozdziałów, z których dowiesz się, jak:
- Rozdział 1. Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?
- Rozdział 2. Jak poprawić poziom obsługi klienta?
- Rozdział 3. Czym jest system BDC?
- Rozdział 4. Jak wykorzystać system BDC do efektywnej sprzedaży?
- Rozdział 5. Proste i szybkie wdrożenie BDC w salonie samochodowym
- Rozdział 6. Case study dealera BMW Inchape
- Rozdział 7. Pokonaj konkurencję i przyciągnij wartościowych klientów
Przyjrzeliśmy się temu, jak wygląda obsługa klienta w salonie samochodowym. Czy wiesz, że aż 80% firm traci pieniądze, tylko przez to, że nie oddzwania do swoich klientów? O nawiązanie kontaktu trudno też w innych kanałach komunikacji, ponieważ 36% maili pozostaje bez odpowiedzi.
A gdyby tak, Twój salon samochodowy zapoczątkował rewolucyjne zmiany w obsłudze klienta? Aby ułatwić Ci to zadanie, opracowaliśmy e-booka porządkującego wiedzę z 12 obszarów działania systemu BDC. Zobacz, jak utrzymać relację z klientem i stać się liderem w swojej branży. Serdecznie polecam lekturę.
System BDC – Fakty i mity
Sprawna komunikacja wewnętrzna, analiza efektywności doradców czy łatwe przekazywanie sobie danych oraz zadań do wykonania?
Case study – BMW Inchape
Historia klienta, któremu brakowało sprawnej komunikacji wewnętrznej i narzędzi do analizy ruchu połączeń.
Jak działa salon samochodowy z systemem BDC?
Poznaj 12 obszarów działania, które usprawni jeden system BDC. Zyskasz zadowolonych, powracających klientów, którzy będą chętnie korzystali z Twojej oferty teraz i w przyszłości.