Przejdź do treści
Kontakt
Ebook - Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?

Dziękujemy za pobranie darmowego e-booka

POBIERAM DARMOWEGO E-BOOKA ZOBACZ INNE E-BOOKI

Zwiększ swoją sprzedaż już teraz

Poznaj skuteczność oprogramowania do obsługi klientów w salonie samochodowym. 

Dzięki lekturze e-booka ,,Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?’’ zyskasz wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi pozyskiwania klientów i budowania z nimi trwałych relacji. Poznasz dedykowany system do obsługi klientów w branży automotive i dowiesz się, dlaczego skutecznie wesprze on Twoją firmę w walce o konkurencyjność na rynku. 

zwiększenie sprzedaży przez chatboty

Co zawiera e-book?  

 

Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?” to 15 stron, podzielonych na 7 rozdziałów, z których dowiesz się, jak: 

  • Rozdział 1. Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?
  • Rozdział 2. Jak poprawić poziom obsługi klienta?
  • Rozdział 3. Czym jest system BDC?
  • Rozdział 4. Jak wykorzystać system BDC do efektywnej sprzedaży?
  • Rozdział 5. Proste i szybkie wdrożenie BDC w salonie samochodowym
  • Rozdział 6. Case study dealera BMW Inchape
  • Rozdział 7. Pokonaj konkurencję i przyciągnij wartościowych klientów 

Co zyskasz dzięki e-bookowi?  

Lepszy kontakt z klientami

Oszczędność czasu agentów

Kontrolę efektów pracy

Przyjrzeliśmy się temu, jak wygląda obsługa klienta w salonie samochodowym. Czy wiesz, że aż 80% firm traci pieniądze, tylko przez to, że nie oddzwania do swoich klientów? O nawiązanie kontaktu trudno też w innych kanałach komunikacji, ponieważ 36% maili pozostaje bez odpowiedzi. 

A gdyby tak, Twój salon samochodowy zapoczątkował rewolucyjne zmiany w obsłudze klienta? Aby ułatwić Ci to zadanie, opracowaliśmy e-booka porządkującego wiedzę z 12 obszarów działania systemu BDC. Zobacz, jak utrzymać relację z klientem i stać się liderem w swojej branży. Serdecznie polecam lekturę. 

Marta Grządzielska Marketing Manager

System BDC – Fakty i mity 

Sprawna komunikacja wewnętrzna, analiza efektywności doradców czy łatwe przekazywanie sobie danych oraz zadań do wykonania? 

  

Case study – BMW Inchape 

Historia klienta, któremu brakowało sprawnej komunikacji wewnętrznej i narzędzi do analizy ruchu połączeń. 

  

Jak działa salon samochodowy z systemem BDC? 

Poznaj 12 obszarów działania, które usprawni jeden system BDC. Zyskasz zadowolonych, powracających klientów, którzy będą chętnie korzystali z Twojej oferty teraz i w przyszłości.