Przejdź do treści
Kontakt

Webinar – praca zdalna

Jak NASA podbijało świat dzięki doskonałej pracy zdalnej?

Obejrzyj webinar i dowiedz się, jak możesz budować relacje w zespole pracującym zdalnie i usprawnić jego pracę.

Jak NASA komunikuje się z zespołem w sytuacji stresu i rozproszonej pracy zdalnej?

Czy Twoja firma może być taka jak NASA?
Poznaj:

  • Różny sposób reagowania w sytuacjach stresu – pracy zdalnej
  • Potrzeby, które powinna zaspokajać praca zdalna w celu utrzymania najwyższej wydajności
  • Wzór na rozwój odpowiedzialności osobistej, samozarządzania
Obejrzyj webinar

Prowadzący

Lucyna Ławniczak

Konsultant TOC, trener, coach ICC, psycholog, menadżer sprzedaży

Od 1996 prowadzi firmę doradczo-szkoleniową AUTONOMIA CONSULTING. W pracy stosuje narzędzia Teorii Ograniczeń (Theory of Constraints) i Lean Management powalające w krótkim czasie zwiększyć zyski firmy. Przełomowe wyniki osiąga dzięki wdrażaniu skutecznych rozwiązań do formułowania strategii, zarządzania ograniczeniami na produkcji, w dystrybucji i działach sprzedaży.
Na co dzień wspiera właścicieli i menedżerów w rozwijaniu kompetencji przywódczych oraz dostosowywaniu kultury organizacji do zmieniających się warunków rynkowych. Pasjonuje się rozwijaniem umiejętności sprzedażowych i wdrażaniem wysokich standardów obsługi klienta.

Jako pasjonat ciągłego doskonalenia wdraża innowacyjne narzędzia wspierające organizacje w zmianie. Jest certyfikowanym konsultantem MindSonar, stosuje podejście Analizy Transakcyjnej i Process Communication Model®.

Beata Woźniak – Sobieralska

Konsultant biznesowy, praktyk Analizy Transakcyjnej, certyfikowany trener, coach Process Communication ModelⓇ

Od 20 lat prowadzi szkolenia i procesy rozwojowe dla firm i osób indywidualnych z zakresu psychologii w biznesie i rozwoju osobistym. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji osobistych i przywódczych. Jest praktykiem w zakresie zarządzania zespołem, prowadzenia negocjacji i facylitacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych strategii w rozwoju potencjału ludzi. Poza szkoleniami oraz coachingiem opracowuje i wprowadza do firm procesy zmiany, począwszy od analizy sytuacji poprzez opracowanie strategii, wdrożenie oraz monitorowanie efektów.

Na co dzień wspiera właścicieli i menedżerów w rozwijaniu kompetencji przywódczych oraz dostosowywaniu kultury organizacji do zmieniających się warunków rynkowych. Pasjonuje się rozwijaniem umiejętności sprzedażowych i wdrażaniem wysokich standardów obsługi klienta. Jako pasjonat ciągłego doskonalenia wdraża innowacyjne narzędzia wspierające organizacje w zmianie. Jest certyfikowanym konsultantem MindSonar, stosuje podejście Analizy Transakcyjnej i Process Communication Model®.

Organizatorami webinaru są:

Systell – Jesteśmy producentem Systell Contact Center, a także innych systemów wspierających sprzedaż, opartych o technologię telekomunikacyjną, m.in. systemów call center, systemów ticketowych, wirtualnych central telefonicznych, czy systemów ankietowych.
Co nas wyróżnia? Wszystkie proponowane przez nas rozwiązania są w 100% dostosowywane do potrzeb Twojej firmy i gotowe do rozbudowy i modyfikacji w przyszłości.
Naszym celem jest wzrost skuteczności Twojego zespołu sprzedażowego i osiągnięcie wyższego poziomu zadowolenia Twoich klientów. Wierzymy, że to możliwe!

AUTONOMIA Consulting wdraża najlepsze praktyki funkcjonowania efektywnych organizacji. Wspieramy naszych klientów w autonomicznym myśleniu, w wyznaczaniu i realizacji odważnych celów organizacji oraz pracujących w nich ludzi.
W pracy doradczo – szkoleniowej kierujemy się myśleniem systemowym o organizacji. Łączymy wiedzę o twardych aspektach efektywnego funkcjonowania organizacji z wiedzą o prawach psychologicznych rozwoju człowieka.

InLogica – Jesteśmy zgranym zespołem programistów i konsultantów. Doświadczenie zdobywaliśmy podczas realizacji projektów związanych z wdrażaniem i wsparciem oprogramowania firmy Microsoft w wielu krajach Europy oraz w USA.
Każdorazowo dostosowujemy wprowadzane rozwiązania do lokalnej specyfiki i indywidualnych potrzeb Klientów. Stawiamy na partnerstwo. Optymalizujemy wprowadzane rozwiązania, tak aby były one najbardziej pomocne w codziennej pracy i przekraczały oczekiwania Klientów.

Obejrzyj webinar

Sesja Q&A - Pytania i odpowiedzi uczestników webinaru

  • Czy można tagować kontakty na kilku poziomach?

    Tak. Oprócz identyfikacji klienta wg danych osobowych, mamy również możliwość oznaczania rekordu klienta tagami. Dzięki tagom możemy filtrować bazę klientów, czy tworzyć ich grupy np. na potrzeby kampanii reklamowej.

  • W jaki sposób będę wiedział z czym dzwonią i jakie połączenia odbiera call center?

    Statystyki na ten temat możemy pozyskać na różne sposoby. Omówię dwie sytuacje:

    1.Statystyki z centrali telefonicznej – wychwytujemy wybory klienta dokonane na IVR. Jeśli do centrali zostały podpięte numery odpowiadające np. poszczególnym markom lub działom, to dowiemy się ile osób dzwoniło do konkretnych marek, czy działów.

    2.Jeżeli na etapie wybranego numeru nie wiemy, jaka jest intencja klienta, to wykorzystujemy odpowiednio zaprojektowany formularz. Zaznaczając w nim wynikające z rozmowy określone opcje, konsultant zidentyfikuje temat / problem klienta. Każdy parametr zaznaczony lub wypełniony w formularzu będzie można odczytać w raporcie.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań