Prezentacja demo Systell Contact Center

Demo Systell Contact Center webinar

Jak wykorzystywać Systell Contact Center dla rozwoju firmy?

 

Obejrzyj webinar i dowiedz się, jak dostosować Systell Contact Center do specyfiki własnego biznesu.
Skorzystaj z najlepszych praktyk w pracy z systemem.
Posłuchaj odpowiedzi na pytania uczestników

Zobacz jak działa Systell Contact Center - Obejrzyj demo systemu!

Systell Contact Center - przejrzysty interfejs, intuicyjne i komfortowe użytkowanie

Tematem webinaru jest:

 

✓ Logika procesowości w systemie contact center;
✓ Projektowe podejście do wdrożenia contact center;
✓ Etapy wdrożenia systemu;
✓ Możliwości customizacji systemu do specyfiki biznesu i procesów biznesowych;
✓ Możliwości integracji contact center z systemami informatycznymi funkcjonującymi w przedsiębiorstwie;
✓ Możliwości i najlepsze praktyki raportowania;

Czego dowiesz się z webinaru?

Zobaczysz:

✓ jak dostosować Systell Contact Center do własnego biznesu,

✓ jakie są najlepsze praktyki pracy z Contact Center,

✓ co warto mierzyć, by mieć kontrolę nad pracą zespołu,

✓ jakie przewagi konkurencyjne uzyskasz dzięki systemowi,

✓ jak oszacować koszty wdrożenia systemu w Twojej firmie.

Usłyszysz też odpowiedzi na pytania uczestników spotkania.

Prezentacja Systell Contact Center

Dla kogo jest ten webinar?

Właścicieli firm i przedsiębiorców, którzy chcą podnosić efektywność pracy, oszczędzając pieniądze.

Managerów, którzy zarządzają dużymi lub małymi zespołami i chcą lepiej komunikować się z pracownikami.

Dla osób, które chcą poznać sposoby na zwiększenie skuteczności w sytuacji rozproszonej pracy.

Dla osób, które chcą poprawić komfort własnej pracy oraz pracy współpracowników.

Dla osób, które chcą być na bieżąco ze zmianami na rynku.

Dla osób, które korzystają z Microsoft Teams i chcą dowiedzieć się jak w pełni wykorzystać jego potencjał sprzedażowy i komunikacyjny.

Dla osób, które na co dzień pracują na wielu narzędziach i chcą zamienić je na jedno kompleksowe.

Jarosław Stępkowski prezentacja Systell Contact Cenrter

Jarosła Stępkowski

Sales Director at Systell

Kim jest prowadzący?

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

 

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta

Organizator webinaru

Systell jest producentem zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostarczamy m.in. systemy contact center, systemy ticketowe, wirtualne centralne telefoniczne. Pomagamy osiągać najwyższy poziom obsługi klienta przy maksymalizacji efektów sprzedażowych.

 

Tworzymy dedykowane rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną – idealnie dopasowane do potrzeb firmy zamawiającej, z nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji. 

 

Możesz spokojnie planować rozwój firmy. Nasze oprogramowanie rośnie razem z nią!

Poproś o bezpłatny dostęp do nagrania webinaru i dowiedz się, jak działa Systell Contact Center!