Webinar – Systell Contact Center Demo
Jak wykorzystywać Systell Contact Center dla rozwoju firmy?
Obejrzyj webinar i dowiedz się, jak dostosować Systell Contact Center do specyfiki własnego biznesu.
Skorzystaj z najlepszych praktyk w pracy z systemem.
Posłuchaj odpowiedzi na pytania uczestników.

Zobacz jak działa Systell Contact Center – Obejrzyj demo systemu!
Systell Contact Center – przejrzysty interfejs, intuicyjne i komfortowe użytkowanie
Tematem webinaru jest:
- logika procesowości w systemie contact center,
- projektowe podejście do wdrożenia contact center,
- etapy wdrożenia systemu,
- możliwości customizacji systemu do specyfiki biznesu i procesów biznesowych,
- możliwości integracji contact center z systemami informatycznymi funkcjonującymi w przedsiębiorstwie,
- możliwości i najlepsze praktyki raportowania.

Jarosław Stępkowski
Sales Director
Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.
Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Systell jest producentem zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostarczamy m.in. systemy contact center, systemy ticketowe, wirtualne centralne telefoniczne. Pomagamy osiągać najwyższy poziom obsługi klienta przy maksymalizacji efektów sprzedażowych.
Tworzymy dedykowane rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną – idealnie dopasowane do potrzeb firmy zamawiającej, z nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji.
Możesz spokojnie planować rozwój firmy. Nasze oprogramowanie rośnie razem z nią!
Obejrzyj webinarOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu