Webinar - Jak sprawnie zarządzać obsługą klienta w świetle dyrektywy Omnibus?
Chcesz bez trudu wypełniać obowiązki informacyjne i proceduralne związane z Dyrektywą Omnibus?
Przekonaj się, że prowadzenie sprzedaży i obsługi posprzedażowej, w tym spraw reklamacyjnych w oparciu o Systell Contact Center zaoszczędzi Twój czas i pozwoli Ci bezpiecznie prowadzić biznes w zgodzie obowiązującym prawem.

Odkryj skuteczny system do zarządzania sprzedażą i reklamacjami
Oglądając webinar, dowiesz się:
- jak zarządzić procesami obsługi Klienta w systemie w dobie dyrektywy Omnibus
- jak zarządzić procesami reklamacyjnymi w 2023 roku
- dlaczego Systell Contact Center zadba o bezpieczeństwo Twojego biznesu
- jak wygląda praca z systemem Contact Center oczami agenta i menedżera oraz z perspektywy pierwszej linii obsługi i działu reklamacji
- jak przebiega wdrożenie Systell Contact Center od rozmów wstępnych do odbiór prac.
Obejrzyj webinar
Prowadzący

Jarosław Stępkowski
Sales Director
Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.
Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.
Co możesz zyskać dzięki Systell Contact Center?
- Quick win: Wzrost sprzedaży
- Quick win: Wzrost szybkości obsługi
- Quick win: Wzrost efektywności

Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center

Organizatorem webinaru jest Systell – producent zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostawca systemów call i contact center.
Obejrzyj webinarOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu