Webinar – Microsoft Teams
Jak zamienić Microsoft Teams w narzędzie do sprzedaży, komunikacji i poprawiania komfortu pracy?
Obejrzyj webinar i przekonaj się, że jedną decyzją możesz usprawnić pracę zdalną zespołu i z zrewolucjonizować działanie firmy w modelu rozproszonym.
Zoptymalizuj pracę zdalną dzięki Microsoft Teams
Czego dowiesz się z webinaru?
- Poznasz sposób Żabki na usprawnienie i uporządkowanie komunikacji pomiędzy wszystkimi działami firmowymi i dowiesz się jak możesz wykorzystać tę metodę u siebie,
- Posłuchasz o prostym rozwiązaniu, dzięki któremu zamienisz Microsoft Teams w kompleksowe narzędzie do sprzedaży i skutecznej komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej,
- Dowiesz się, jakie są sprawdzone metody na poprawę komfortu pracy zespołów.
Obejrzyj webinar
Prowadzący
Grzegorz Grabski
Co – founder & CEO w Systell
Specjalista w obszarze dostarczania nowoczesnych systemów Contact Center dla biznesu. Od ponad 15 lat Co-founder & CEO w firmie Systell w której odpowiedzialny m.in. za obszary związane z rozwojem oraz sprzedażą.
Zwolennik bliskiej współpracy z klientami, swoje zaangażowanie przekłada w indywidualnie rozwiązania dopasowane do specyfiki każdej branży. Przywiązuje zdecydowaną uwagę to etyki w biznesie w każdym obszarze: partner biznesowy, pracownik.
Dostarczamy użyteczne rozwiązania do obsługi, za którymi kryją się godziny projektowania, żywe dyskusje, testowanie funkcji i ostatecznie nowoczesny system, w oparciu o technologię komunikacyjną. Wyznaczamy lepszą jakość obsługi, a Ty zyskujesz uśmiech i zadowolenie swoich klientów.
Stworzymy dla Ciebie system contact center, system ticketowy, wirtualną centralę telefoniczną lub dedykowane narzędzie do automatyzacji obsługi Klienta wsparte pełną historią kontaktu.
Patronem medialnym webinaru jest portal CCNews.
Obejrzyj webinarOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu