Wdrożenie systemu Systell Contact Center od kuchni
Webinar - wdrożenie Systell Contact Center
Zobacz webinar i dowiedz się, jak zaplanować wdrożenie contact center w Twojej firmie. Sprawdź, jak ten proces ocenia Wojciech Rusowicz – Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent.
Jak skutecznie wdrożyć Systell Contact Center?
Sprawdź:
- dlaczego warto wdrożyć Systell Contact Center,
- jakie kanały komunikacji wykorzystuje się w contact center;
- czy standaryzacja rozwiązań jest dobra i jak sprawdza się customizacja;
- jak wygląda praca z systemem contact center oczami agenta i menedżera;
- który pakiet usług warto wybrać;
- jak przebiega proces wdrożenia systemu od rozmów wstępnych po odbiór prac.
Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z systemem!
Obejrzyj webinarProwadzący
Jarosław Stępkowski
Sales Director
Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.
Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.
Jonatan Dominikowski
Head of Project Management Office at Systell
Ekspert w obszarze wdrożeń systemów contact center. Certyfikowany Project Manager i skuteczny praktyk zarządzania projektami. Ukierunkowany na stałe zwiększanie skuteczności i minimalizowanie istniejących ryzyk. Entuzjasta metod zwinnych.
W firmie Systell jest odpowiedzialny za sprawne działanie zespołu wdrożeń. Na co dzień wprowadza przedsiębiorstwa klientów na wyższy poziom funkcjonowania, trafnie dopasowując rozwiązania komunikacyjne do ich potencjału i wymagań. Wśród swoich najważniejszych wyzwań zawodowych wymienia sprawną transformację działu wdrożeń z wyspecjalizowanej sekcji w szeroko rozumiany dział projektowy.
Organizatorem webinaru jest Systell. Dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Od 17 lat realizuje wdrożenia wirtualnych centrali oraz systemów call i contact center. Gościem specjalnym jest Wojciech Rusowicz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent.
Obejrzyj webinarOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu