Przejdź do treści
Kontakt

Wdrożenie systemu Systell Contact Center od kuchni

Webinar - wdrożenie Systell Contact Center

Zobacz webinar i dowiedz się, jak zaplanować wdrożenie contact center w Twojej firmie. Sprawdź, jak ten proces ocenia Wojciech Rusowicz – Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent.

jak wygląda wdrożenie contact center

Jak skutecznie wdrożyć Systell Contact Center?

Sprawdź: 

  • dlaczego warto wdrożyć Systell Contact Center, 
  • jakie kanały komunikacji wykorzystuje się w contact center; 
  • czy standaryzacja rozwiązań jest dobra i jak sprawdza się customizacja; 
  • jak wygląda praca z systemem contact center oczami agenta i menedżera; 
  • który pakiet usług warto wybrać; 
  • jak przebiega proces wdrożenia systemu od rozmów wstępnych po odbiór prac. 

Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z systemem! 

Obejrzyj webinar

Prowadzący

Jarosław Stępkowski prezentacja Systell Contact Cenrter

Jarosław Stępkowski

Sales Director

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim. 

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Jonatan Dominikowski

Head of Project Management Office at Systell

Ekspert w obszarze wdrożeń systemów contact center. Certyfikowany Project Manager i skuteczny praktyk zarządzania projektami. Ukierunkowany na stałe zwiększanie skuteczności i minimalizowanie istniejących ryzyk. Entuzjasta metod zwinnych. 

W firmie Systell jest odpowiedzialny za sprawne działanie zespołu wdrożeń. Na co dzień wprowadza przedsiębiorstwa klientów na wyższy poziom funkcjonowania, trafnie dopasowując rozwiązania komunikacyjne do ich potencjału i wymagań. Wśród swoich najważniejszych wyzwań zawodowych wymienia sprawną transformację działu wdrożeń z wyspecjalizowanej sekcji w szeroko rozumiany dział projektowy. 

Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center

Organizatorem webinaru jest Systell.  Dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.  Od 17 lat realizuje wdrożenia wirtualnych centrali oraz systemów call i contact center.  Gościem specjalnym jest Wojciech Rusowicz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent.

Obejrzyj webinar
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań