Przejdź do treści
Kontakt

Contact center dla branży medycznej

Polecamy system do profesjonalnej obsługi
pacjenta w rejestracji

Wprowadzamy nowoczesne standardy obsługi w placówkach medycznych

Contact Center w branży turystycznej
klienci systell
logotyp certus
klient medycyna systell
klienci systell

Trzy pomysły na poprawę komunikacji,
z pacjentami

Dzisiejsze standardy jakości wymagają od placówek medycznych najwyższego poziomu obsługi pacjentów,
Zatroszcz się o pacjenta już od pierwszego kontaktu.

Sprawdź, jak Systell Contact Center wpływa na poprawę jakości obsługi placówki medycznej!

Przekonaj się, jak funkcje systemu contact center zwiększają skuteczność zespołu rejestracji w Prywatnej Lecznicy CERTUS

Zobacz wideo

Szerokie możliwości kontaktu z pacjentem

Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center, uruchomisz i zoptymalizujesz, takie kanały kontaktu z pacjentem, jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej.

 

* Raport „E-Zdrowie oczami Polaków”

szerokie możliwości kontaktu z pacjentem dzięki contact center
Skuteczny system call i contact center

Skuteczny system obsługi klienta

Lata doświadczeń pokazały nam, że zarządzający placówkami medycznymi generalnie nie zdają sobie sprawy ilu pacjentów ma problem z dodzwonieniem się w celu umówienia wizyty. Czy wiesz, ile osób codziennie próbuje się do Ciebie dodzwonić i ostatecznie szuka innego lekarza? Dzięki naszym systemom przebadamy tę sytuację i zdecydujemy o sposobie leczenia ruchu telefonicznego w Twoich gabinetach.

Optymalne zarządzanie czasem obsługi pacjentów

Dokładnie zbadamy w które dni i godziny największa ilość pacjentów próbuje się dodzwonić do Twojej placówki medycznej. Dane te zestawimy z ilością osób, które są dedykowane do obsługi telefonicznej pacjentów i rejestracji. Na podstawie tych informacji zaproponujemy rozwiązania, które pomogą rozładować kolejki przychodzące, a tym samym umożliwią rejestrację jak największej ilości pacjentów.

systemy contact center
systemy contacr center w medycynie

Ułatwienie pracy zespołu rejestracji

Większość pracowników rejestracji stoi często przed dylematem: obsłużyć pacjenta czekającego przy pulpicie, czy odebrać nieustannie dzwoniący telefon. Pokażemy Tobie w jaki sposób stworzyć optymalne warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji „przy okienku”.

Kanały komunikacji

Fax2mail
Infolinia
Outbound
Formularz
Messenger
Live chat
Voice
SMS
E-mail
Wideokonferencje
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań