Wprowadzamy nowoczesne standardy obsługi w placówkach medycznych
Wprowadzamy nowoczesne standardy obsługi w placówkach medycznych
Podczas wizyty lekarz decyduje o terapii. Jednak jeszcze przed wizytą, to pacjent decyduje, do której placówki medycznej się umówi. Wyjdź mu naprzeciw i stwórz wiele możliwości kontaktu i zdalnej rejestracji.
Tak jak w leczeniu ważny jest dostęp do nowatorskich terapii, tak w obsłudze dzisiejszego pacjenta wygrywa ten, kto zaoferuje nowe rozwiązania. Wykorzystaj swoją szansę i rozszerz usługi medyczne o dziedzinę telemedycyny.
Automatyzacja jest lekiem na nadciśnienie w ruchu telefonicznym. Dzięki zautomatyzowaniu ruchu przychodzącego stabilizujesz go i zapobiegasz negatywnym skutkom nagłego wzrostu ilości połączeń przychodzących
Podczas wizyty lekarz decyduje o terapii. Jednak jeszcze przed wizytą, to pacjent decyduje, do której placówki medycznej się umówi. Wyjdź mu naprzeciw i stwórz wiele możliwości kontaktu i zdalnej rejestracji.
Tak jak w leczeniu ważny jest dostęp do nowatorskich terapii, tak w obsłudze dzisiejszego pacjenta wygrywa ten, kto zaoferuje nowe rozwiązania. Wykorzystaj swoją szansę i rozszerz usługi medyczne o dziedzinę telemedycyny.
Automatyzacja jest lekiem na nadciśnienie w ruchu telefonicznym. Dzięki zautomatyzowaniu ruchu przychodzącego stabilizujesz go i zapobiegasz negatywnym skutkom nagłego wzrostu ilości połączeń przychodzących
Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center uruchomisz i zoptymalizujesz takie kanały kontaktu z pacjentem jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej.
Lata doświadczeń pokazały nam, że zarządzający placówkami medycznymi generalnie nie zdają sobie sprawy ilu pacjentów ma problem z dodzwonieniem się w celu umówienia wizyty. Czy wiesz ile osób codziennie próbuje się do Ciebie dodzwonić i ostatecznie szuka innego lekarza? Dzięki naszym systemom przebadamy tę sytuację i zdecydujemy o sposobie leczenia ruchu telefonicznego w Twoich gabinetach.
Dokładnie zbadamy w które dni i godziny największa ilość pacjentów próbuje się dodzwonić do Twojej placówki medycznej. Dane te zestawimy z ilością osób, które są dedykowane do obsługi telefonicznej pacjentów i rejestracji. Na podstawie tych informacji zaproponujemy rozwiązania, które pomogą rozładować kolejki przychodzące, a tym samym umożliwią rejestrację jak największej ilości pacjentów.
Większość rejestratorek medycznych stoi często przed dylematem: obsłużyć pacjenta czekającego przy rejestracji, czy odebrać nieustannie dzwoniący telefon. Pokażemy Tobie w jaki sposób stworzyć optymalne warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji „przy okienku”.
Doświadczenie i zaangażowanie firmy Systell Przełożyło się
na znaczne zwiększenie jakości obsługi telefonicznej klientów
Prywatnej Lecznicy CERTUS.
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.