STACJONARNIE
Stacjonarny system
Call Center
Call center w modelu On Premises
gdy Twoja pewność nie ma ceny


Dlaczego stacjonarny system call center?
- Twoja firma posiada rozbudowany dział IT,
- Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie,
- Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych,
- Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych,
- Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.
Korzyści czyli co zyskujesz
- Szybki zwrot z inwestycji,
- Jednorazowa licencja,
- Optymalne zasoby serwerowe,
- Opieka serwisowa i utrzymanie system,
- Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego,


Jak działamy?
Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.
Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.
Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

Jarosław Stępkowski
Sales Director at Systell, tel. 616 684 128 jaroslaw.stepkowski@systell.pl
Pn-pt 8:00 – 16:00
+48 61 668 41 00
systell@systell.pl
Systell Sp. z o.o. sp.k.
ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań