Przejdź do treści
Kontakt

STACJONARNIE

Stacjonarny system
Call Center

Call center w modelu On Premises
gdy Twoja pewność nie ma ceny

Rozwiązania call center cloud saas

Dlaczego stacjonarny system call center?

  • Twoja firma posiada rozbudowany dział IT,
  • Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie,
  • Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych,
  • Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych,
  • Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.
Umów prezentację

Korzyści czyli co zyskujesz

  • Szybki zwrot z inwestycji,
  • Jednorazowa licencja,
  • Optymalne zasoby serwerowe,
  • Opieka serwisowa i utrzymanie system,
  • Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego,

Jak działamy?

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.

Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Dlaczego stacjonarny system call center?

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane

    Jarosław Stępkowski

    Sales Director at Systell, tel. 616 684 128 jaroslaw.stepkowski@systell.pl
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań