• Twoja firma posiada rozbudowany dział IT;
• Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie;
• Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych;
• Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych;
• Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.
• Szybki zwrot z inwestycji;
• Jednorazowa licencja;
• Optymalne zasoby serwerowe;
• Opieka serwisowa i utrzymanie system;
• Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego;
Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.
Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.
Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.
Dopasujemy ofertę do Twoich zasobów. Szereg usprawnień i optymalizacji w obsłudze klienta, jakie wniesie system, sprawi że inwestycja zwróci się w szybkim tempie.
Korzystasz bezterminowo z zakupionego systemu Contact Center. Nie trać czasu na rozliczanie raz w miesiącu kolejnej faktury za usługę.
Wraz z umową, otrzymujesz gwarancję usługi utrzymania systemu i opieki serwisowej. Wykonujemy niezbędne aktualizacje, aby Twój system był bezpieczny i nowoczesny.
Odpowiednie rozwiązania centralowe, możesz wykorzystać nie tylko do swojego działu call center czy Biura Obsługi Klienta, ale możesz je rozszerzyć na wszystkie działy.