STACJONARNIE
Stacjonarny system
Call Center
Call center w modelu On Premises.
Utrzymywany do 01.01.2020
![Rozwiązania call center cloud saas](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/01/Group-6096-1.png)
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/01/main-site-hand-photo-1-3.png)
Dlaczego stacjonarny system call center?
- Twoja firma posiada rozbudowany dział IT,
- Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie,
- Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych,
- Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych,
- Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.
Korzyści czyli co zyskujesz
- Szybki zwrot z inwestycji,
- Jednorazowa licencja,
- Optymalne zasoby serwerowe,
- Opieka serwisowa i utrzymanie system,
- Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego,
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/01/main-site-hand-photo-3.png)
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/01/Group-6226.png)
Jak działamy?
Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.
Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.
Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.
Zapraszamy do kontaktu
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu
Pn-pt 8:00 – 16:00
Systell Sp. z o.o. sp.k.
ul. Wielka 18/10
61-775 Poznań