Stacjonarny system Call Center

Call center w modelu On Premises

gdy Twoja pewność nie ma ceny

stacjonarne call center

System polecany przez MANITU – ducha skutecznej komunikacji

logo-z-manitu-niebieskie
system_stacjonarny

Dlaczego stacjonarny system call center?


• Twoja firma posiada rozbudowany dział IT;


• Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie;


• Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych;


• Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych;


• Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.

Korzyści czyli co zyskujesz


• Szybki zwrot z inwestycji;


• Jednorazowa licencja;


• Optymalne zasoby serwerowe;


• Opieka serwisowa i utrzymanie system;


• Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego;

stacjonarne contact center

Jak działamy?

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.

 

Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.

 

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Dlaczego stacjonarny system call center?

SZYBKI ZWROT Z INWESTYCJI

 

Dopasujemy ofertę do Twoich zasobów. Szereg usprawnień i optymalizacji w obsłudze klienta, jakie wniesie system, sprawi że inwestycja zwróci się w szybkim tempie.

JEDNORAZOWA LICENCJA

 

Korzystasz bezterminowo z zakupionego systemu Contact Center. Nie trać czasu na rozliczanie raz w miesiącu kolejnej faktury za usługę.

OPIEKA SERWISOWA

 

Wraz z umową, otrzymujesz gwarancję usługi utrzymania systemu i opieki serwisowej. Wykonujemy niezbędne aktualizacje, aby Twój system był bezpieczny i nowoczesny.

OPTYMALIZACJA RUCHU TELEFONICZNEGO

 

Odpowiednie rozwiązania centralowe, możesz wykorzystać nie tylko do swojego działu call center czy Biura Obsługi Klienta, ale możesz je rozszerzyć na wszystkie działy.

Zaufali nam

Zapraszamy do kontaktu

Doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności