CHATBOT W CONTACT CENTER
Efektywna obsługa klienta przez chatbot
Zmniejsz koszty, zwiększ sprzedaż i usprawnij obsługę klienta z pomocą nowoczesnej technologii
Chatbot to doskonały sposób na zapewnienie klientom wsparcia o dowolnej porze, także w dni wolne od pracy. Pozwala zaplanować scenariusze rozmowy
Wsparcie sprzedaży przez całą dobę
Chatbot ułatwia klientom zakupy, pomaga dokonać wyboru produktu, informuje o istotnych kwestiach związanych ze sprzedażą i serwisem, informuje o dostępnych promocjach i rabatach.
Tańsza obsługa klienta
Dzięki chatbotowi możesz obniżyć koszty obsługi klienta, jednocześnie zapewniając klientom dostęp do pomocy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Chatbot to idealny asystent dla Twojego zespołu.
Budowa listy FAQ
Chatbot ułatwi ci budowanie listy FAQ. Na podstawie prowadzonych z klientami rozmów, chatbot tworzy zestawienie najczęściej zadawanych pytań, poprawiając Twoją wiedzę o kliencie.
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.
Pn-pt 8:00 – 16:00
+48 61 668 41 00
systell@systell.pl
Systell Sp. z o.o. sp.k.
ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań