Przejdź do treści
Kontakt

CHATBOT W CONTACT CENTER

Efektywna obsługa klienta przez chatbot

Zmniejsz koszty, zwiększ sprzedaż i usprawnij obsługę klienta z pomocą nowoczesnej technologii

Chatbot to doskonały sposób na zapewnienie klientom wsparcia o dowolnej porze, także w dni wolne od pracy. Pozwala zaplanować scenariusze rozmowy

Wsparcie sprzedaży przez całą dobę

Chatbot ułatwia klientom zakupy, pomaga dokonać wyboru produktu, informuje o istotnych kwestiach związanych ze sprzedażą i serwisem, informuje o dostępnych promocjach i rabatach.

Tańsza obsługa klienta

Dzięki chatbotowi możesz obniżyć koszty obsługi klienta, jednocześnie zapewniając klientom dostęp do pomocy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Chatbot to idealny asystent dla Twojego zespołu.

Budowa listy FAQ

Chatbot ułatwi ci budowanie listy FAQ. Na podstawie prowadzonych z klientami rozmów, chatbot tworzy zestawienie najczęściej zadawanych pytań, poprawiając Twoją wiedzę o kliencie.

Mobilna obsługa e-maili w contact center

Bądź zawsze blisko klienta, także podczas jego wizyty na Twojej stronie internetowej!

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań