Przejdź do treści
Kontakt

Korzyści ze współpracy z Systell

W jaki sposób Systell Contact Center usprawnia obsługę klienta w firmach?

Nasze rozwiązanie to nie tylko platforma do zarządzania połączeniami - to kompleksowe narzędzie, które pozwala na prowadzenie efektywnej komunikacji, a także dostarcza głębokich analiz i insightów klientów.

Dlaczego firmy wybierają Systell?

Oto, jak nasze innowacyjne rozwiązania usprawniają codzienne operacje i otwierają nowe możliwości w budowaniu trwałych relacji z klientami, zwiększają satysfakcję oraz przyczyniają się do dynamicznego wzrostu ich biznesu.

Internetowy sklep z armaturą łazienkową - Case study

Wszystkie dane oraz narzędzia w zasięgu ręki!

W Systell Contact Center, do pracy wystarczy jedynie przeglądarka internetowa i dostęp do internetu, bez potrzeby instalowania aplikacji.

Wszystkie kluczowe informacje i funkcjonalności są dostępne w jednym, przejrzystym oknie przeglądarki, co znacząco ułatwia zarządzanie i monitorowanie pracy.

Dzięki temu klienci zyskują łatwy i szybki wgląd w sposób obsługi klientów przez różne kanały komunikacji, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie interakcjami i lepszą koordynację działań.

Badania NPS i CSAT w systemie contact center

Nasi klienci chcą wykorzystywać różne formy badań zadowolenia klienta, takich jak NPS czy CSAT. Ankiety, które udostępniamy w systemie pozwalają na bieżąco badać jakość obsługi klienta i mierzyć zmiany w tym obszarze w kolejnych okresach.

Korzyści dla firmy: 

  • utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia klientów,
  • łatwiejsze wyszukiwanie obszarów do poprawy,
  • gotowy wsad do tworzenia spersonalizowanych strategii marketingowych i sprzedażowych.
Jak wybrać oprogramowanie do zarządzania obsługą klienta dla małej i średniej firmy?
Program do obsługi reklamacji

Wysoki komfort pracy w systemie

Systell Contact Center to wyjątkowo intuicyjny system. Interfejs został zaprojektowany przez zespół grafików i specjalistów UX, tak, aby przyspieszyć i ułatwić obsługę wszystkich funkcji programu. Warto też podkreślić walory estetyczne systemu. Kolorystyka jest dobrana tak, aby w jak najmniejszym stopniu obciążać wzrok użytkownika.

Co zyskuje firma korzystająca z systemu?

  • wyższa wydajność pracowników – szybsze i efektywniejsze wykorzystywanie wszystkich funkcji systemu,
  • wyższa aktywność pracowników – ergonomiczny system nie wywołuje zmęczenia, a wręcz przeciwnie, zachęca do sprawnego działania,
  • lepszy wizerunek firmy w oczach klientów i pracowników – akcentowanie profesjonalizmu i nowoczesności firmy.

Inteligentnie kierowane połączenia

W naszym systemie połączenia są kierowane tak, żeby zawsze trafiały do tych konsultantów, którzy prowadzą sprawę – niezależnie od tego, do której kampanii konsultanci są aktualnie zalogowani. Nawet jeśli agent jest zalogowany do innej kampanii, a klient zadzwoni na numer kampanii, do której dany agent jest przypisany, połączenie to zostanie przekierowane do niego, z automatyczną identyfikacją klienta i podglądem ostatniej sprawy, zapewniając ciągłość i efektywność obsługi klienta.

Co zyska Twoja firma?

  • szybszą obsługę i większe zadowolenie klienta,
  • błyskawiczną identyfikację klienta i podgląd sprawy jeszcze przed podjęciem połączenia,
  • lepszą organizację pracy konsultantów.

 

infolinia

Bogate statystyki połączeń i dodatkowe możliwości raportowania

Oferujemy bardzo rozbudowaną sekcję raportową i analizę ruch telefonicznego. W tym dajemy możliwość dostosowywania do swoich potrzeb wallboardów pokazujących dane w czasie rzeczywistym.

Bazując na doświadczeniach współpracy z dużymi korporacjami, dostarczamy API do samodzielnego budowania zestawień liczbowych i raportowych w narzędziach analitycznych Business Intelligence, typu Power BI.

Obejrzyj wideo

Co wyróżnia Systell Contact Center spośród podobnego oprogramowania na rynku?

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań