Przejdź do treści
Kontakt

Call Center dla branży fotowoltaicznej

Oprogramowanie do obsługi klienta i sprzedaży fotowoltaiki oraz pomp ciepła

Wykorzystuj oprogramowanie do pozyskiwania klientów i usprawnij komunikację wewnątrz swojej firmy!

Poszukujesz systemu do obsługi klientów branży fotowoltaicznej?

Wykorzystaj nasze doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania do sprzedaży i obsługi klienta w tej branży!

sprawna obsługa klienta z systell

Systell Contact Center do komunikacji z klientami branży fotowoltaicznej

Umów się na prezentację naszego systemu i dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał automatyzacji i procesowości dla większych efektów sprzedażowych i lepszej obsługi klienta w Twojej firmie!

Najlepsze praktyki w sprzedaży fotowoltaiki i pomp ciepła

Jak zapewnić klientowi satysfakcję z obsługi i zakupu urządzeń do odzyskiwania energii? Już od pierwszego kontaktu należy zadbać o każdy detal obsługi. Ważne jest, aby docierać do potencjalnych nabywców za pomocą preferowanych przez nich kanałów komunikacji. A ponieważ zakup fotowoltaiki wiąże się ze znacznymi wydatkami, warto regularnie kontaktować się klientem, by nie utracić nawiązanej wcześniej relacji. Systell Contact Center dostarcza wszelkich narzędzi do profesjonalnej sprzedaży fotowoltaiki i pomp ciepła. Zobacz, jakie to proste!

Sprzedaż fotowoltaiki jak to robić

Więcej wykorzystanych szans sprzedażowych

Czy wiesz, jak można wykorzystać Systell Contact Center do pozyskiwania nowych leadów sprzedażowych. Dzięki naszemu systemowi szybko zweryfikujesz, czy Twoja baza kontaktów nie zawiera powtarzających się numerów. Szybko i efektywnie zrealizujesz kampanie telefoniczne, wykorzystując takie rozwiązania jak dialery, kolejkowanie połączeń, losowe wybieranie połączeń, skrypty rozmów, nagrania rozmów i wiele innych.

Konsekwentna obsługa klienta od A do Z

Pierwsza rozmowa potencjalnego klienta z przedstawicielem Twojej firmy nie sprawi, że zdecyduje się on na skorzystanie z Waszej oferty. Zwykle konsumenci potrzebują powtarzalnego kontaktu, zarówno drogą telefoniczną, jak i przypominająco poprzez inne kanały komunikacji i dopiero po 5, a nawet 8 takim spotkaniu, dochodzi do zawarcia transakcji. Nasz system jest na to gotowy!

System zarządzania sprzedażą dla wymagającego menadżera
Integracja contact center

Bezproblemowa integracja z oprogramowaniem firmy

Systell Contact Center do oprogramowanie otwarte na każdą integrację z popularnymi systemami biznesowymi. Dzięki temu, możesz spotęgować efekt sprawnej sprzedaży i obsługi klienta, bez zbędnych kosztów. Integracja zapewni Twojemu zespołowi komfort korzystania ze wszelkich danych z poziomu jednego spójnego systemu, w jednym oknie. Przekonaj się, jak to działa w praktyce!

Kanały komunikacji

Telefon
Sms
Voice-sms
Live chat
Wideo chat
E-mail
Formularz www
Call back
Chat bot
Voice bot
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań