OPROGRAMOWANIE DLA HOTELI I BIUR TURYSTYCZNYCH
Program do obsługi klientów w branży turystycznej
Podróż Twoich klientów zaczyna się od kontaktu
Z Systell Contact Center osiągniesz kosmiczną jakość obsługi klienta turystycznego
Jak Systell wspiera firmy turystyczne? Dostarczając biurom podróży i innym przedstawicielom branży turystycznej sprofilowane narzędzia zautomatyzowanej obsługi klienta.
Indywidualne podejście do klienta
W turystyce niezwykle istotna jest wysoka jakość obsługi klienta. Dlatego nasz system przy każdym połączeniu identyfikuje klienta i przekierowuje go do indywidualnego opiekuna. W Systell Contact Center istnieje też opcja klientów VIP, od których połączenia będą odbierane poza kolejnością.
Wsparcie sprzedaży przez sprawny system helpdesk
Helpdesk jest nieodłączną częścią systemu contact center dla branży turystycznej. Daje potencjalnym klientom możliwość zadania dodatkowych pytań, poszerzenia wiedzy o ofercie i zwiększenia poczucia bezpieczeństwa zarówno w kwestii dokonywania wyboru, zakupu, jak i opieki posprzedażowej.
System przygotowany do obsługi wielojęzycznej
Z naszym systemem bez problemu zaprojektujesz wielojęzyczne zapowiedzi głosowe IVR i przekierujesz połączenia do konsultantów rozmawiających w wybranym języku. Możesz też skonfigurować system tak, aby korzystał z numerów telefonicznych pochodzących z różnych światowych stref numeracyjnych.
Szerokie możliwości skryptera
W ramach formularzy skryptera efektywnie zarządzisz lotami samolotowymi dla klientów. Dopasujesz wszystkie starty, lądowania i przesiadki. Zaplanujesz dla klienta atrakcje między lotami. Zarezerwujesz hotel lub wynajmiesz samochód. To idealny sposób na zwiększenie efektywności Twojej firmy!
Obsługa ticketowa maili
Obsługa klienta turystycznego to nie tylko połączenia telefoniczne. To także bardzo intensywna korespondencja mailowa. Nasz system wspiera obsługę maili, tworząc z każdej przychodzącej wiadomości tzw. ticket. Dzięki kolejce FIFO, żadna wiadomość email nie pozostanie bez Twojej odpowiedzi.
Kanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu