CONTACT CENTER DLA DZIAŁU MARKETINGU
Przekształć komunikację w wyniki z naszym Contact Center!
Nasze oprogramowanie pozwala Twojemu działowi marketingu na kreowanie kampanii, które przemawiają do Twoich klientów, niezależnie od kanału komunikacji.
Poznaj opinię naszych klientów
Zobacz, jak oceniają nas przedstawiciele Międzynarodowych Targów Poznańskich.Elastyczność systemu i podejścia firmy Systell do wdrożenia pozwoliły dopasować rozwiązanie do naszych potrzeb. Dzięki wdrożeniu uzyskaliśmy znaczny wzrost efektywności konsultantów. Uzyskana efektywność w połączeniu z monitoringiem pracy spowodowały zauważalne obniżenie kosztów. Wprowadzenie systemu zaowocowało pozyskaniem nowych partnerów biznesowych zainteresowanych skorzystaniem z usług Call Center Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Wioletta Grabarska Dyrektor ds. Zwiedzających Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o. owzrost konwersji na obecnych klientach, tuż po wdrożeniach
wyższa efektywność konsultantów
mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center
*Dane na podstawie analizy efektów wybranych wdrożeń zrealizowanych w latach 2020 -2022
Co zyskasz dzięki Systell Contact Center?
Lepsze Zrozumienie Klienta
Systell contact center dostarcza bezcennych informacji o zachowaniach i preferencjach klientów, które są kluczem do tworzenia trafnych strategii marketingowych. Dzięki analizie zgromadzonych danych, marketerzy mogą tworzyć spersonalizowane kampanie, które lepiej rezonują z odbiorcami i zwiększają skuteczność komunikacji.
Automatyzacja i Efektywność
Automatyzacja procesów w systemie contact center umożliwia marketerom skupienie się na kreatywnych i strategicznych aspektach swojej pracy, redukując jednocześnie czasochłonne zadania operacyjne. Jest to szczególnie istotne przy wysyłaniu spersonalizowanych komunikatów i zarządzaniu kampaniami, które teraz mogą być prowadzone bardziej efektywnie i z mniejszym nakładem pracy.
Wzrost Konwersji
Inteligentne przekierowywanie zapytań od klientów do najbardziej kompetentnych specjalistów marketingowych zwiększa szanse na konwersję. Kontakt z odpowiednio przygotowanym agentem, który ma dostęp do historii interakcji i preferencji klienta, znacznie podnosi prawdopodobieństwo zamknięcia sprzedaży
Optymalizacja Zasobów
Zaawansowane narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi pozwalają na odpowiednie skalowanie zespołu w zależności od natężenia ruchu w contact center, zapewniając, że każda kampania będzie wspierana odpowiednią liczbą pracowników. Oznacza to lepsze wykorzystanie czasu pracy agentów i możliwość elastycznego reagowania na zmiany w zapotrzebowaniu, co przekłada się na niższe koszty operacyjne i większą produktywność.
Spersonalizuj komunikację i popraw doświadczenia klienta
- Prowadź segmentację klientów na podstawie ich zachowań, historii zakupów oraz preferencji
- Korzystaj z dynamicznych profili klientów i rozwijającej się historii interakcji
- Twórz spersonalizowane kampanie
- Zapewnij spójną i personalizowaną komunikację na każdym kroku ścieżki klienta i w każdym kanale komunikacji.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu