CONTACT CENTER DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM
System call center do obsługi klienta dla małych i średnich firm
Przyspiesza procesy obsługi klienta, porządkuje, eliminuje błędy i wzmacnia pozytywne efekty pracy konsultantów.
Dlaczego małe i średnie firmy wybierają Systell Contact Center
Zebraliśmy w Systell Contact Center najlepsze praktyki i narzędzia, które od lat pomagają firmom różnej wielkości i z różnych branż skutecznie zarządzać relacjami z klientami. Dziś też możesz wykorzystać zestaw gotowych, sprawdzonych rozwiązań i pozwolić, by pomogły Twojej organizacji.
Umów prezentacjęOprogramowanie, które rośnie razem z Tobą
Na start nie potrzebujesz wielkich inwestycji, żeby zacząć wykorzystywać Systell Contact Center w Twojej organizacji.
Dzięki naszemu oprogramowaniu, już od pierwszego dnia zaczniesz nawiązywać relacje z klientami na najwyższym poziomie. Od początku zaczniesz także gromadzić cenną w kontaktach bazę danych.
A gdy Twoja firma nabierze wiatru w żagle, oprogramowanie będzie gotowe na podjęcie wyzwań nowego etapu jej rozwoju.
Zobacz enterpriseKluczowe rozwiązania oprogramowania
Systell Contact Center to suma naszej wiedzy i doświadczeń setek naszych klientów.
Sięgnij po nasz system. Zwiększ potencjał swojego zespołu i złam kod idealnej obsługi klienta!
Wszystkie informacje o kliencie w jednym miejscu
System identyfikuje powracającego klienta i pokazuje wszystkie informacje na jego temat w w jednym miejscu. Dzięki temu szybko i adekwatnie reagujesz na zgłoszenia klientów:
- bez długotrwałego ustalania agentów dotychczas obsługujących klienta,
- bez przeszukiwania systemu w celu ustalenia historii kontaktu,
- bez kompletowania dokumentów dotyczących sprawy,
- bez odtwarzania w pamięci, jak przebiegały dotychczasowe rozmowy.
Wszystkie informacje, dokumenty i nagrania są porządkowane i przechowywane w historii klienta, a Ty zyskujesz 100% czasu na skuteczną sprzedaż!
Szybka i efektywna obsługa klienta
Już od pierwszego kontaktu możesz budować pozytywne doświadczenia klientów. Pokaż swój profesjonalizm! Korzystaj z automatyzacji i reguł będących podstawowym elementem naszej infolinii:
- system porządkuje połączenia według ustalonych przez Ciebie priorytetów,
- samodzielnie przekieruje nowych klientów do działu pierwszego kontaktu, a powracających – do przypisanych wcześniej opiekunów,
- pozwala tworzyć historię klienta i jego spraw,
- dzięki numerom wewnętrznym dla pracowników linie udostępnione klientom są w pełni wykorzystywane do ich obsługi.
Zdobądź serca klientów profesjonalnie prowadzoną komunikacją!
Omnichannel
Przejdź do omnichannel. Twój klient już tam jest! Pozwól mu kontaktować się z Twoją firmą dowolnym kanałem komunikacji, a nasz system zapewni Ci komfort pracy z każdym z nich:
- komunikacja ze wszystkich kanałów zostanie zebrana w jednym miejscu,
- w historii klienta sprawdzisz z jakich kanałów korzystał i co za ich pośrednictwem przekazywał,
- poznasz nie tylko treść rozmów, ale również załączone pliki.
Nie pozwól, by klient, który nie może skontaktować się z Tobą w dogodny dla siebie sposób odszedł do konkurencji! Spraw, by komunikacja z Twoją firmą stała się komfortowa i efektywna.
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.