Przejdź do treści
Kontakt
E-book Jak korzystać z funkcji contact center

    Pobierz darmowego ebooka
    Jak korzystać z funkcji contact center

    Dopasuj obsługę do etapu podróży klienta

    Poznaj 5 momentów prawdy, które decydują o zadowoleniu klienta i Twoim sukcesie. Przekonaj się, jak contact center może pomóc Ci rozpoznawać preferencje nabywców i spełniać ich oczekiwania.

    Pobierz darmowego e-booka
    e-book 5 momentów prawdy

    Co zawiera e-book?

    Poradnik „Jak korzystać z funkcji contact center” to 29 stron, z których dowiesz się:

    • Rozdział 1. Czym są momenty prawdy w procesie decyzyjnym klienta?
    • Rozdział 2. Mniej niż Zerowy Moment Prawdy
    • Rozdział 3. Zerowy Moment Prawdy (ZMOT)
    • Rozdział 4. Pierwszy Moment Prawdy (FMOT)
    • Rozdział 5. Drugi Moment Prawdy (SMOT)
    • Rozdział 6. Ostateczny Moment Prawdy (UMOT)
    • Rozdział 7. Optymalizacja momentów prawdy
    • Rozdział 8. Podsumowanie

    Co zyskasz dzięki e-bookowi?

    Wiedzę o punktach styku klienta z marką

    Znajomość narzędzi contact center

    Umiejętność podnoszenia satysfakcji klienta

    E-book – Jak korzystać z funkcji contact center

    Jeśli zastanawiasz się, jak skuteczniej pozyskiwać klientów, ten e-book jest dla Ciebie! Dzięki niemu łatwiej dopasujesz narzędzia dostępne w contact center do oczekiwań i preferencji potencjalnych oraz aktualnych nabywców. W pełni wykorzystasz potencjał firmy, dostosowując rodzaj obsługi do stopnia zaangażowania klienta w poznanie marki i dokonanie zakupu. Dzięki lekturze tego e-booka zyskasz pewność w korzystaniu z dziesiątek funkcji contact center, przyspieszającym tym samym rozwój swojej firmy.

    Marta Grządzielska Marketing Manager

    5 Momentów Prawdy

    Poznaj najistotniejsze momenty podróży klienta z punktu widzenia Twojej firmy.

    Przydatne funkcje

    W każdym z rozdziałów znajdziesz narzędzia contact center, które warto wykorzystać na danym etapie podróży klienta.

    Standardy

    Przekonaj się, jak istotna jest identyfikacja preferencji klienta i standaryzacja obsługi w różnych fazach dojrzałości klienta.