Dopasuj obsługę do etapu podróży klienta
Poznaj 5 momentów prawdy, które decydują o zadowoleniu klienta i Twoim sukcesie. Przekonaj się, jak contact center może pomóc Ci rozpoznawać preferencje nabywców i spełniać ich oczekiwania.
Pobierz darmowego e-bookaCo zawiera e-book?
Poradnik „Jak korzystać z funkcji contact center” to 29 stron, z których dowiesz się:
- Rozdział 1. Czym są momenty prawdy w procesie decyzyjnym klienta?
- Rozdział 2. Mniej niż Zerowy Moment Prawdy
- Rozdział 3. Zerowy Moment Prawdy (ZMOT)
- Rozdział 4. Pierwszy Moment Prawdy (FMOT)
- Rozdział 5. Drugi Moment Prawdy (SMOT)
- Rozdział 6. Ostateczny Moment Prawdy (UMOT)
- Rozdział 7. Optymalizacja momentów prawdy
- Rozdział 8. Podsumowanie
E-book – Jak korzystać z funkcji contact center
Jeśli zastanawiasz się, jak skuteczniej pozyskiwać klientów, ten e-book jest dla Ciebie! Dzięki niemu łatwiej dopasujesz narzędzia dostępne w contact center do oczekiwań i preferencji potencjalnych oraz aktualnych nabywców. W pełni wykorzystasz potencjał firmy, dostosowując rodzaj obsługi do stopnia zaangażowania klienta w poznanie marki i dokonanie zakupu. Dzięki lekturze tego e-booka zyskasz pewność w korzystaniu z dziesiątek funkcji contact center, przyspieszającym tym samym rozwój swojej firmy.
5 Momentów Prawdy
Poznaj najistotniejsze momenty podróży klienta z punktu widzenia Twojej firmy.
Przydatne funkcje
W każdym z rozdziałów znajdziesz narzędzia contact center, które warto wykorzystać na danym etapie podróży klienta.
Standardy
Przekonaj się, jak istotna jest identyfikacja preferencji klienta i standaryzacja obsługi w różnych fazach dojrzałości klienta.