Jak audyt komunikacji w firmie pomoże stworzyć idealne centrum kontaktu?
Poznaj powody przeprowadzania audytu komunikacji i warunki, jakie warto zapewnić dla jego właściwego przebiegu. Identyfikuj i usuwaj słabe punkty swojego systemu, aby błyskawicznie poprawić komunikację ze swoimi klientami.
Poznaj tajniki audytora i zamień system kontaktowania się w perfekcyjne centrum biznesowej komunikacji
Dzięki lekturze e-booka ,,Dlaczego warto przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?’’ poznasz podstawy audytu systemów komunikacyjnych w firmie. Dowiesz się, jak szybko zlokalizować i usunąć problemy w przekazie informacji, a także, w jaki sposób utrzymać uzyskaną wydajność i jakość systemu.
- Rozdział 1. Po co firmie audyt?
- Rozdział 2. Od czego zacząć?
- Rozdział 3. Jak wygląda audyt w dziale obsługi klienta?
- Rozdział 4. Eksperyment efektywności konsulantów
- Rozdział 5. Jak sprawdzić, kiedy Twoja firma powinna przeprowadzić audyt?
- Rozdział 6. Życie po audycie
- Rozdział 7. Dlaczego audytorzy rekomendują Systell Contact Center
Dlaczego warto przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?
Nawet najlepszy produkt, nie obroni się, jeżeli ścieżka dotarcia do klienta, będzie utrudniona. Zadbaj o sprawną komunikację już na etapie zdobywania klienta. Ebook zawiera wszelkie informacje, które przydadzą się przy przeprowadzaniu audytu. Serdecznie polecam!
Poznaj zadania audytu krok po kroku
Kiedy firmie potrzebny jest audyt? O co warto zapytać w trakcie audytu?
Odnajdź utracone leady
Najczęściej spotykane błędy – jak uniknąć błędów procesowania kontaktów?
Historia pewnego case study
Czy audyt oznacza zmiany? Zalety systemu do obsługi i procesowania.