Przejdź do treści
Kontakt
Ebook - Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?

    Pobierz darmowego ebooka

    Zwiększ swoją sprzedaż już teraz

    Poznaj skuteczność oprogramowania do obsługi klientów w salonie samochodowym. 

    Dzięki lekturze e-booka ,,Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?’’ zyskasz wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi pozyskiwania klientów i budowania z nimi trwałych relacji. Poznasz dedykowany system do obsługi klientów w branży automotive i dowiesz się, dlaczego skutecznie wesprze on Twoją firmę w walce o konkurencyjność na rynku. 

    zwiększenie sprzedaży przez chatboty

    Co zawiera e-book?  

     

    Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?” to 15 stron, podzielonych na 7 rozdziałów, z których dowiesz się, jak: 

    • Rozdział 1. Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?
    • Rozdział 2. Jak poprawić poziom obsługi klienta?
    • Rozdział 3. Czym jest system BDC?
    • Rozdział 4. Jak wykorzystać system BDC do efektywnej sprzedaży?
    • Rozdział 5. Proste i szybkie wdrożenie BDC w salonie samochodowym
    • Rozdział 6. Case study dealera BMW Inchape
    • Rozdział 7. Pokonaj konkurencję i przyciągnij wartościowych klientów 

    Co zyskasz dzięki e-bookowi?  

    Lepszy kontakt z klientami

    Oszczędność czasu agentów

    Kontrolę efektów pracy

    Przyjrzeliśmy się temu, jak wygląda obsługa klienta w salonie samochodowym. Czy wiesz, że aż 80% firm traci pieniądze, tylko przez to, że nie oddzwania do swoich klientów? O nawiązanie kontaktu trudno też w innych kanałach komunikacji, ponieważ 36% maili pozostaje bez odpowiedzi. 

    A gdyby tak, Twój salon samochodowy zapoczątkował rewolucyjne zmiany w obsłudze klienta? Aby ułatwić Ci to zadanie, opracowaliśmy e-booka porządkującego wiedzę z 12 obszarów działania systemu BDC. Zobacz, jak utrzymać relację z klientem i stać się liderem w swojej branży. Serdecznie polecam lekturę. 

    Marta Grządzielska Marketing Manager

    System BDC – Fakty i mity 

    Sprawna komunikacja wewnętrzna, analiza efektywności doradców czy łatwe przekazywanie sobie danych oraz zadań do wykonania? 

      

    Case study – BMW Inchape 

    Historia klienta, któremu brakowało sprawnej komunikacji wewnętrznej i narzędzi do analizy ruchu połączeń. 

      

    Jak działa salon samochodowy z systemem BDC? 

    Poznaj 12 obszarów działania, które usprawni jeden system BDC. Zyskasz zadowolonych, powracających klientów, którzy będą chętnie korzystali z Twojej oferty teraz i w przyszłości.