Ebook – Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?

    Pobierz darmowego ebooka


    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

    Jak zdobyć przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej?

    Przyjrzeliśmy się temu, jak wygląda obsługa klienta w salonie samochodowym. Czy wiesz, że 80% firm traci pieniądze, tylko przez to, że nie oddzwania do swoich klientów? O kontakt trudno też w innych kanałach komunikacji, ponieważ 36% maili zostaje bez odpowiedzi.
    A gdyby tak, Twój salon samochodowy zapoczątkowałby rewolucyjne zmiany w obsłudze klienta? Zobacz jak to zrobić, aby utrzymać relację z klientem i stać się liderem w swojej branży.

    SYSTEM BDC - FAKTY I MITY

    Sprawna komunikacja wewnętrzna, analiza efektywności doradców czy łatwe przekazywanie sobie danych oraz zadań do wykonania?

    CASE STUDY - BMW INCHAPE

    Historia klienta, któremu brakowało sprawnej komunikacji wewnętrznej i narzędzi do analizy ruchu połączeń.

    JAK DZIAŁA SALON SAMOCHODOWY Z SYSTEMEM BDC?

    Poznaj 12 obszarów działania, które usprawni jeden system BDC. Zyskasz zadowolonych, powracających klientów, którzy będą chętnie korzystali z Twojej oferty teraz i w przyszłości.