Już teraz poznaj 10 narzędzi komunikacji z klientem
Sprawdź, jak docierać z informacjami do swoich klientów i poznaj sposoby na ułatwienie komunikacji nabywców z Twoja firmą. Dowiedz się, jak i dlaczego wykorzystywać poszczególne kanały komunikacji. Wyprzedź swoją konkurencję w dotarciu do serc klientów.
Co zawiera e-book?
„Jak skutecznie komunikować się z klientem?” to 33 stron, podzielonych na 10 rozdziałów, które opisują następujące tematy:
- Rozdział 1. Contact Center
- Rozdział 2. CRM
- Rozdział 3. Zarządzanie zgłoszeniami
- Rozdział 4. Zarządzanie jakością obsługi klienta
- Rozdział 5. E-mail
- Rozdział 6. Live Chat
- Rozdział 7. Media społecznościowe
- Rozdział 8. Mobile
- Rozdział 9. SMS
- Rozdział 10. Informacja i Big Data
Jak skutecznie komunikować się z klientem?
Oto 10 podstawowych narzędzi, które pomogą Ci zapanować nad komunikacją z Twoimi klientami oraz partnerami biznesowymi. Wiemy dobrze, że poprawne ich wdrożenie i następnie mądre używanie przyniosą Tobie wzrost dochodów, poczucie kontroli, a Twoim klientom wzrost ich zadowolenia i satysfakcji.
10 najważniejszych narzędzi do panowania nad komunikacją
Dobre praktyki od Systell – poznaj bliżej system ticketowy i CRM oraz podstawowe definicje: inboud, outbound, customer experience.
Zbuduj przewagę konkurencyjną
Zintegrowana komunikacja to jeden z elementów tej układanki.
Social media i aplikacje mobilne
Bieżące statystyki, różnice między live chatem a obsługą telefoniczną