Przejdź do treści
Kontakt
Ebook - Jak skutecznie komunikować się z klientem

    Pobierz darmowego ebooka

    Już teraz poznaj 10 narzędzi komunikacji z klientem

    Sprawdź, jak docierać z informacjami do swoich klientów i poznaj sposoby na ułatwienie komunikacji nabywców z Twoja firmą. Dowiedz się, jak i dlaczego wykorzystywać poszczególne kanały komunikacji. Wyprzedź swoją konkurencję w dotarciu do serc klientów.

    szybka reakcja na zgłoszenia

    Co zawiera e-book?

    „Jak skutecznie komunikować się z klientem?” to 33 stron, podzielonych na 10 rozdziałów, które opisują następujące tematy:

    • Rozdział 1. Contact Center
    • Rozdział 2. CRM
    • Rozdział 3. Zarządzanie zgłoszeniami
    • Rozdział 4. Zarządzanie jakością obsługi klienta
    • Rozdział 5. E-mail
    • Rozdział 6. Live Chat
    • Rozdział 7. Media społecznościowe 
    • Rozdział 8. Mobile
    • Rozdział 9. SMS
    • Rozdział 10. Informacja i Big Data

    Co zyskasz dzięki e-bookowi?  

    Narzędzia komunikacji

    Nowoczesne technologie

    Skuteczna obsługa klienta

    Jak skutecznie komunikować się z klientem?

    Oto 10 podstawowych narzędzi, które pomogą Ci zapanować nad komunikacją z Twoimi klientami oraz partnerami biznesowymi. Wiemy dobrze, że poprawne ich wdrożenie i następnie mądre używanie przyniosą Tobie wzrost dochodów, poczucie kontroli, a Twoim klientom wzrost ich zadowolenia i satysfakcji.

    Jarosław Stępkowski prezentacja wirtualnej centrali
    Jarosław Stępkowski Sales Director

    10 najważniejszych narzędzi do panowania nad komunikacją

    Dobre praktyki od Systell – poznaj bliżej system ticketowy i CRM oraz podstawowe definicje: inboud, outbound, customer experience.

    Zbuduj przewagę konkurencyjną

    Zintegrowana komunikacja to jeden z elementów tej układanki.

    Social media i aplikacje mobilne

    Bieżące statystyki, różnice między live chatem a obsługą telefoniczną