Ebook – Kanały komunikacji

    Pobierz darmowego ebooka


    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

      Pobierz darmowego ebooka


      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

      JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ SIĘ Z KLIENTEM?

      Oto 10 podstawowych narzędzi, które pomogą Ci zapanować nad komunikacją z Twoimi klientami oraz partnerami biznesowymi. Wiemy dobrze, że poprawne ich wdrożenie i następnie mądre używanie przyniosą Tobie wzrost dochodów, poczucie kontroli, a Twoim klientom wzrost ich zadowolenia i satysfakcji.

      10 NAJWAŻNIEJSZYCH NARZĘDZI DO PANOWANIA NAD KOMUNIKACJĄ

      Dobre praktyki od Systell - poznaj bliżej system ticketowy i CRM oraz podstawowe definicje: inboud, outbound, customer experience.

      ZBUDUJ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ

      Zintegrowana komunikacja to jeden z elementów tej układanki.

      SOCIAL MEDIA I APLIKACJE MOBILNE

      Bieżące statystyki, różnice między live chatem a obsługą telefoniczną