Ebook kanały komunikacji

Pobierz darmowego ebooka


Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ SIĘ Z KLIENTEM?

Oto 10 podstawowych narzędzi, które pomogą Ci zapanować nad komunikacją z Twoimi klientami oraz partnerami biznesowymi. Wiemy dobrze, że poprawne ich wdrożenie i następnie mądre używanie przyniosą Tobie wzrost dochodów, poczucie kontroli, a Twoim klientom wzrost ich zadowolenia i satysfakcji.

10 NAJWAŻNIEJSZYCH NARZĘDZI DO PANOWANIA NAD KOMUNIKACJĄ

Dobre praktyki od Systell - poznaj bliżej system ticketowy i CRM oraz podstawowe definicje: inboud, outbound, customer experience.

ZBUDUJ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ

Zintegrowana komunikacja to jeden z elementów tej układanki.

SOCIAL MEDIA I APLIKACJE MOBILNE

Bieżące statystyki, różnice między live chatem a obsługą telefoniczną