Wykorzystuj 100 % potencjału swojego call center
Poznaj tajniki pracy menadżera call center i dowiedz się, jak wykorzystywać technologię w służbie efektywności zespołu oraz zyskowności firmy. Zwiększ potencjał call center dzięki sprawdzonym rozwiązaniom komunikacyjnym.
Co zawiera e-book?
„Poradnik skutecznego menadżera w call center” to 11 stron, z których dowiesz się, jak:
- Rozdział 1. Jakie jest znaczenie raportów w call center
- Rozdział 2. Jak dbać posiadane bazy danych
- Rozdział 3. Kim jest pracownik, a kim klient call center
- Rozdział 4. Jak przeprowadzić odsłuch rozmowy
- Rozdział 5. Jak porażki przekuć w sukcesy
- Rozdział 6. Jak wykorzystać dialer w call center
- Rozdział 7. Dlaczego warto korzystać ze skryptów rozmów
Poradnik skutecznego menadżera w call center
Tego e-booka polecam wszystkim menadżerom call center, którzy nie stoją w miejscu, którzy chcą być przygotowani na nadchodzące zmiany.
Czy potrafisz porażki przekuwać w sukcesy? A może nie wiesz jak poprawnie korzystać z bazy danych? Niech ten ebook, będzie uzupełnieniem Twojej dotychczasowej wiedzy o call center.
Pokolenie millenialsów
Dowiedz się na podstawie badań jak pracować z zespołem z pokolenia Millenialsów?
Niezbędne narzędzia
Dlaczego dialer pozwala zaoszczędzić tyle czasu konsultanta?
Pogłębiona analityka
Zobacz do jakich danych, powinien mieć dostęp każdy Manager?