INFOLINIA DLA FIRM
Szukasz sposobu na sprawną infolinię?
Nasze oprogramowanie dla infolinii, zarejestruje każde Twoje połączenie w firmie i jednocześnie pozwoli je monitorować na bieżąco.
Zobacz, jak może wyglądać Twoje oprogramowanie dla infolinii
W pakiecie z oprogramowaniem otrzymujesz całą historię kontaktu. Od tej pory, w Twojej firmie, już nigdy żadne zgłoszenie się nie zgubi. Bezpłatnie połączysz się z pracownikami innych działów i zyskasz bieżący monitoring pracy konsultantów.
Jak działa infolinia od Systell?
Naszą infolinię możemy porównać do centrum telefonicznego, które automatycznie kieruje połączenia od klientów, na podstawie stopnia priorytetu. Klient o najwyższym priorytecie, zostanie obsłużony jako pierwszy. System skieruje go do osoby, która miała najdłuższą przerwę od rozmów. Co z pozostałymi połączeniami?
Powiadomienie o nowej próbie kontaktu, zostanie równocześnie wyświetlone u każdego dostępnego konsultanta. Pamiętaj, że to tylko jedna z wielu możliwości! Nasi specjaliści, z ogromną dbałością, planują indywidualną ścieżkę kontaktu i obsługi. Dzięki temu, każda firma zyskuje własną, idealną obsługę połączeń.
Istotne funkcje systemu ticketowego
Poznaj popularne funkcje systemu. Dowiedz się jak ułatwią one pracę w dziale Infolinii i podniosą wskaźniki efektywności konsultantów.
Wyzwanie
Wolna obsługa infolinii
Czy w Twojej firmie, zbyt często zdarzają się nieodebrane połączenia? Wiemy, że sprawna obsługa infolinii, to prawdziwe wyzwanie. Jednak skargi klientów na nieustannie zajętą infolinię, utrudniony kontakt, dublowanie się rozmów, czy nierówny podział pracy, nie brzmią jak dobra organizacja pracy. Czy znasz przyczynę, utrudnionego kontaktu na linii klient – firma?
Rozwiązanie
Oprogramowanie dla infolinii
Wskażemy Tobie źródło tych trudności, przy pomocy oprogramowania dla infolinii. Już od pierwszego kontaktu, pokaż klientom swój profesjonalizm. Uda się to, dzięki automatyzacji i regułom, będącym podstawowym elementem naszej infolinii. W ten sposób, system samodzielnie przekieruje nowych klientów, do działu pierwszego kontaktu. Natomiast powracających, do przypisanych opiekunów, którzy mają dostęp do pełnej historii kontaktu. Klientom zależy na szybkim rozwiązaniu problemu, tak samo jak i Tobie. Zyskaj ich uznanie w najprostszy sposób.
Wesprzyj działania swoich konsultantów
Pozwól konsultantom pomagać sobie nawzajem i razem reagować szybciej, dzięki wielu funkcjom usprawniającym współpracę.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu