MICROSOFT TEAMS
Zintegrujemy Twoją telefonię z Microsoft Teams - najpopularniejszym komunikatorem biznesowym
Rozwiązanie utrzymywane do 01.09.2023
Wyróżniamy się doświadczeniem we wdrożeniach systemów telefonicznych
Rozwiązujemy problem, w którym część zespołu pracuje na centralach telefonicznych, a część osób zdzwania się tylko przez Microsoft Teams. W tej sytuacji, zespoły nie mogą się ze sobą skomunikować. Tym bardziej, że Twoi klienci, nadal dodzwaniają się na telefony na biurku. Jeżeli Twój pracownik pracuje zdalnie, klient traci możliwość rozmowy.
Odpowiedzią na Wasze potrzeby, jest zintegrowanie i umożliwienie komunikacji pomiędzy użytkownikami, korzystającymi z tych dwóch różnych opcji. Klient dzwoniący do firmy, nadal będzie dzwonił na ten sam numer firmy, odsłucha te same komunikaty na zapowiedzi głosowej, będzie słuchał tę samą muzykę na oczekiwanie w kolejce. Jedyną zmianą jest to, że pracownicy mogą odebrać połączenie przez MS Teams lub na tradycyjnym telefonie (IP, GSM).
Wszystkie połączenia w firmie będą widoczne w raportach oraz w razie potrzeby nagrane i zapisane w historii połączeń. Po wprowadzeniu integracji centrali telefonicznej i MS Teams, pracownicy bez przeszkód dodzwonią się na swoje numery wewnętrzne oraz zyskają możliwość przełączania rozmowy.
Wybrane funkcje systemu
Wyzwanie Brak możliwości kontaktu telefonicznego
Twój zespół przeszedł na tryb pracy zdalnej, zachowując swoje numery i telefony służbowe. Pracujecie na komputerze, ale połączenia musicie odbierać jak dawniej – przykładając telefon do ucha.
Cały Twój zespół pracuje zdalnie i przez to nie wiesz ile połączeń odbiera w ciągu dnia, a ile traci? Pracownicy nie są w stanie powiedzieć ile rozmów biznesowych przeprowadzili a które połączenia były zwykłą pomyłką?
Rozwiązanie Odbieraj połączenia przez Microsoft Teams
Odbieraj połączenia za pomocą aplikacji Microsoft Teams. Zapomnij o telefonie przy biurku. Technologia VoIP umieszczona w chmurze, daje możliwość rozmowy przez Internet. Dlatego też jej integracja z aplikacją Teams jest tak prosta i bezawaryjna.
To rozwiązanie idealne dla zespołów, które komunikowały się przez Microsoft Teams, a teraz chcą połączyć go z całą telefonią i pracą contact center.
Zintegruj swoją centralę telefoniczną z Teamsami
Odbieraj połączenia na telefonie lub na Teamsie, Integracja z Mcrosoft Teams daje Ci swobodę poruszania się i komunikacji się między centralką a Teams.
Wdrażaj nowoczesne standardy komunikacji z klientami
Przejście firmy na tryb pracy zdalnej nie musi rodzić ryzyka utraty kontaktu z klientami. Jeśli wcześniej telefony w firmie urywały się od połączeń klientów a teraz nagle ucichły, wybierz integrację Microsoft Teams i upewnij się, że klienci mogą się do Ciebie dodzwonić.
Wykorzystuj nowoczesne rozwiązania do komunikacji z klientem
Zintegruj swoje oprogramowanie z Microsoft Teams i zyskaj więcej możliwości pracy z klientem bez konieczności inwestowania w dodatkowy sprzęt.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMISkontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.