Integracja infolinii z Microsoft Teams

Zintegrujemy Twoją telefonię z najpopularniejszym komunikatorem biznesowym

– Microsoft Teams

 

Wzbogać możliwości telekomunikacyjne firmy.

Dzwoń przez MS Teams jak przez centralę telefoniczną, zachowując wszystkie cechy swojej dotychczasowej infolinii.

Zintegrujemy Twoją telefonię z najpopularniejszym komunikatorem biznesowym

– Microsoft Teams

 

Wzbogać możliwości telekomunikacyjne firmy.

Dzwoń przez MS Teams jak przez centralę telefoniczną,  zachowując wszystkie cechy swojej dotychczasowej infolinii.

Wyróżniamy się doświadczeniem we wdrożeniach systemów telefonicznych.

Rozwijamy swoją działalność na nowe obszary, tak aby ułatwić Wam codzienną pracę.

Rozwiązujemy problem, w którym część zespołu pracuje na centralach telefonicznych, a część osób zdzwania się tylko przez Microsoft Teams. W tej sytuacji, zespoły nie mogą się ze sobą skomunikować. Tym bardziej, że Twoi klienci, nadal dodzwaniają się na telefony na biurku. Jeżeli Twój pracownik pracuje zdalnie, klient traci możliwość rozmowy.   

 

Odpowiedzią na Wasze potrzeby, jest zintegrowanie i umożliwienie komunikacji pomiędzy użytkownikami, korzystającymi z tych dwóch różnych opcji. Klient dzwoniący do firmy, nadal będzie dzwonił na ten sam numer firmy, odsłucha te same komunikaty na zapowiedzi głosowej, będzie słuchał tę samą muzykę na oczekiwanie w kolejce. Jedyną zmianą jest to, że pracownicy mogą odebrać połączenie przez MS Teams lub na tradycyjnym telefonie (IP, GSM).

 

Wszystkie połączenia w firmie będą widoczne w raportach oraz w razie potrzeby nagrane i zapisane w historii połączeń. Po wprowadzeniu integracji centrali telefonicznej i MS Teams, pracownicy bez przeszkód dodzwonią się na swoje numery wewnętrzne oraz zyskają możliwość przełączania rozmowy.

Dzwoń i odbieraj telefony od klientów przez Teams. Korzystaj z swojej numeracji w Teams.
Pozwól użytkownikom call center pracować na Teams.

Zintegruj swoją centralę telefoniczną z Teamsami.
Odbieraj połączenia na telefonie lub na Teamsie, komunikuj się między centralką a Teams.

Rozwiązujemy problem, w którym część zespołu pracuje na centralach telefonicznych, a część osób zdzwania się tylko przez Microsoft Teams. W tej sytuacji, zespoły nie mogą się ze sobą skomunikować. Tym bardziej, że Twoi klienci, nadal dodzwaniają się na telefony na biurku. Jeżeli Twój pracownik pracuje zdalnie, klient traci możliwość rozmowy.   

 

Odpowiedzią na Wasze potrzeby, jest zintegrowanie i umożliwienie komunikacji pomiędzy użytkownikami, korzystającymi z tych dwóch różnych opcji. Klient dzwoniący do firmy, nadal będzie dzwonił na ten sam numer firmy, odsłucha te same komunikaty na zapowiedzi głosowej, będzie słuchał tę samą muzykę na oczekiwanie w kolejce. Jedyną zmianą jest to, że pracownicy mogą odebrać połączenie przez MS Teams lub na tradycyjnym telefonie (IP, GSM).

 

Wszystkie połączenia w firmie będą widoczne w raportach oraz w razie potrzeby nagrane i zapisane w historii połączeń. Po wprowadzeniu integracji centrali telefonicznej i MS Teams, pracownicy bez przeszkód dodzwonią się na swoje numery wewnętrzne oraz zyskają możliwość przełączania rozmowy.

Jeżeli mimo podstawowych narzędzi pracy, potrzebujesz aparatów telefonicznych – zgłoś się do nas.

Doradzimy korzystne cenowo pakiety urządzeń i dostaarczymy je do Twojej firmy.

Problem

Brak możliwości kontaktu telefonicznego

Twój zespół przeszedł na tryb pracy zdalnej, zachowując swoje numery na biurku i telefony służbowe. Pracuje na komputerze, ale połączenia jest zmuszony odbierać jak dawniej – przykładając telefon do ucha.

 

Przed przejściem na pracę zdalną, telefony w firmie urywały się od połączeń klientów a teraz nagle ucichły. Jesteś pewien, że klienci mogą się do Ciebie dodzwonić?

 

Cały Twój zespół pracuje zdalnie i przez to nie wiesz ile połączeń odbiera w ciągu dnia, a ile traci? Pracownicy nie są w stanie powiedzieć ile rozmów biznesowych przeprowadzili a które połączenia były zwykłą pomyłką? Komunikujecie się między sobą przez Microsoft Teams i chciałbyś połączyć go z całą telefonią i pracą contact center?

Rozwiązanie

Integracja telefonii z Microsoft Teams

Odbieraj połączenia za pomocą aplikacji Microsoft Teams. Zapomnij o telefonie przy biurku. Technologia VoIP umieszczona w chmurze, daje możliwość rozmowy przez Internet. Dlatego też jej integracja z aplikacją Teams jest tak prosta i bezawaryjna.

Rozwiązanie

Integracja telefonii z Microsoft Teams

Odbieraj połączenia za pomocą aplikacji Microsoft Teams. Zapomnij o telefonie przy biurku. Technologia VoIP umieszczona w chmurze, daje możliwość rozmowy przez Internet. Dlatego też jej integracja z aplikacją Teams jest tak prosta i bezawaryjna.

Rozmawiaj swobodnie przez Microsoft Teams!

 

Integracja to nie tylko możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych przez najpopularniejszy komunikator biznesowy.

Poznaj więcej zalet połączenia tych dwóch rozwiązań.

Po integracji klienci będą automatycznie przypisywani do konsultanta, z którym chcą się połączyć. Gdy klient zadzwoni nie zastanie zajętego numeru tylko zostanie przekierowany do wolnej osoby lub poczeka w kolejce na linii.

Jeżeli Twój klient pomyli się w wyborze działu, możesz go poprowadzić do odpowiedniego działu, przełączając wewnętrznie numery i kierując go na kolejkę, tak aby nie musiał się rozłączać i dzwonić ponownie.

Dowiesz się ile połączeń w Twojej firmie, w konkretnym czasie, zostało odebranych lub odrzuconych. Sprawdzisz jak wydajnie pracuje Twój zespół i ile czasu trwają rozmowy wewnętrzne a ile procent połączeń pochodzi spoza firmy.

Przed rozmową z konsultantem, klient może skrócić swój czas oczekiwania i połączyć się z działem, do którego pragnie się dodzwonić. Wystarczy, że wybierze odpowiedni numer na klawiaturze telefonu.

Skorzystaj z nagrywania połączeń i miej do nich nieograniczony dostęp. Z tą funkcją dowiesz się jak pracuje Twój zespół, a także jakie problemy są najczęściej zgłaszane przez klientów.

Zmobilizuj cały zespół do obsługi klienta bez dodatkowej infrastruktury. Zwiększ niemal bezkosztowo możliwości swojego zespołu i pozwól aby więcej osób odbierało telefony, gdy inni są zajęci.

Porozmawiajmy o możliwościach

Wypełnij formularz kontaktowy

Sprawdź powiązane rozwiązania

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności