Przejdź do treści
Kontakt

Integracja Systell Contact Center z Salesforce

Integrujemy contact center z Salesforce oprogramowaniem CRM

Korzystaj z funkcji call i contact center bezpośrednio z oprogramowania Salesforce i ciesz się synergią działania!

Integracja Salesforce z telefonią od Systell
praktyczne zastosowanie systell contact center

Przejdź na omnichannel

Klienci mogą kontaktować się z Twoją firmą za pośrednictwem różnych kanałów. Nasza integracja Systell Contact Center z Salesforce zapewni Ci możliwość komunikowania się nie tylko za pomocą telefonu, ale również poprzez e-mail, chat i wiele innych.

Bez względu na to, którym kanałem klient zechce nawiązać z Tobą kontakt, konsultant łatwo zidentyfikuje jego osobę i możliwe potrzeby na podstawie danych zebranych w oprogramowaniu Salesforce.

 

Identyfikuj dzwoniącego klienta

Integracja pozwoli Twoim konsultantom błyskawicznie rozpoznać dzwoniącą osobę i przejrzeć jej historię interakcji.

Dzięki temu możesz skrócić czas obsługi klienta od momentu rozpoznania jego intencji do realizacji sprawy i zamknięcia zgłoszenia. To idealny sposób na pozyskanie zadowolonego i lojalnego klienta.

integracje contact center i salesforce

Trafnie dobieraj konsultantów do potrzeb dzwoniącego klienta

Skracaj czas obsługi klienta umiejętnie dobierając konsultanta odpowiadającego umiejętnościami na potrzeby dzwoniącej osoby.

W naszej integracji inteligentny dialer sprawdza kompetencje agentów i łączy klienta z odpowiednim konsultantem. Jeśli ten nie podejmie połączenia, połączenie przejdzie na kolejną osobę w zespole.

Wybrane funkcje integracji Contact Center z Salesforce

Połączenia wychodzące
Połączenia przychodzące
Identyfikacja klienta
Transfer połączeń
Transfer z potwierdzeniem
Obsługa omnichannel

Wyzwanie

Szybkie łączenie z odpowiednim agentem

Wiele firm napotyka na trudności przy próbach sprawnego łączenia dzwoniących klientów z konsultantami, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i nie są zajęci w danej chwili obsługą innych klientów.

Zbyt długie oczekiwanie na rozmowę i niemożność szybkiego rozwiązania sprawy jest częstym powodem irytacji klientów, a w dłuższym okresie – przyczyną spadku zainteresowania ofertą firmy w dłuższym okresie.

obsługa klienta dzięki integracji Systell contact center z Salesforce

Rozwiązanie

System oznaczania statusu agenta i inteligentny dialer

Integracja Contact Center z Salesforce posiada wiele praktycznych funkcji, m.in. system oznaczania statusu agenta (wolnego lub zajętego), tak, by w każdym momencie można było błyskawicznie ustalić możliwość połączenia z dzwoniącym klientem lub brak takiej możliwości i w konsekwencji, wybranie innego, dostępnego konsultanta.

Inteligentny dialer wyszukuje do obsługi konkretnego klienta konsultanta o najlepiej dopasowanych umiejętnościach.

Co zyskujesz, wykorzystując integrację Systell Contact Center z oprogramowaniem Salesforce?

Czego unikniesz dzięki integracji Contact Center z Salesforce?

Integracja Systell i Salesforce


Firmy często napotykają na problemy związane z niską wydajnością konsultantów. Dzięki zintegrowaniu Contact Center z oprogramowaniem CRM Salesforce można uniknąć m.in.:

  • przełączania klienta pomiędzy wieloma konsultantami,
  • przeszukiwania systemu w celu pozyskania danych o kliencie,
  • konieczności logowania do kilku systemów i korzystania z odrębnych baz danych.

 

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań