OPINIE KLIENTÓW SYSTELL
Poznaj opinie naszych klientów
Dowiedz się, jak przebiega współpraca z Systell i co nasi klienci myślą o jakości oraz użyteczności dostarczanych przez nas rozwiązań.
W jakich firmach sprawdzają się nasze systemy?
Z oferty Systell korzystają firmy, które swój model biznesowy opierają o intensywny kontakt z klientem (około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, czatów itp.). Do grona naszych klientów zaliczają się również organizacje, w których co najmniej 5 osób pracuje na stanowisku obsługi infolinii lub przy pozyskiwaniu nowych kontaktów. Nasze rozwiązania doceniają także firmy, w których kontakt z klientem jest regularny i prowadzony w sposób systematyczny oraz uporządkowany.
Za co firmy doceniają Systell?
klientów wskazało na estetykę panelu administracyjnego,
firm ceni sobie skuteczne wsparcie systemu w realizacji KPI,
pytanych za najwyższą wartość uznało ścisłe dopasowanie oprogramowania i funkcji do potrzeb firmy.
Klienci cenią nasz profesjonalizm oraz zaangażowanie w współpracę
Dołącz do setek zadowolonych firm korzystających z Systell Contact Center.Poszukiwaliśmy dostawcy, który zrozumiałby nasze potrzeby biznesowe i zaproponował adekwatne rozwiązania.
Wybór Systell był optymalnym rozwiązaniem. Firma stworzyła dla nas BDC z dedykowanym działem Call Center, który pozwolił nam na sprawne zarządzanie relacjami i połączeniami, a także na znacznie skuteczniejsze wykonywanie zadań.
Z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że dzięki rozwiązaniu Systell osiągnęliśmy zakładane cele.
Firma Systell, z którą postanowiliśmy podjąć współpracę w pełni sprostała postawionym przed nią zadaniom. System contact center zaimplementowany w naszej firmie przyczynił się do znacznego zwiększenia efektywności działu obsługi klienta oraz zwiększenia poziomu customer experience.
Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Systell jako sprawdzony i niezawodny zespół profesjonalistów w swojej branży.
Od czasu wdrożenia firma Systell spełnia nasze oczekiwania i potrzeby, poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi dostosowanej do specyfiki naszej działalności. W trakcie całej współpracy zespół Systell wykazał się wysokim poziomem kompetencji i wiedzy merytorycznej dotyczącej zakresu świadczonych usług. Szczególnie cenimy sobie elastyczność i życzliwość firmy Systell oraz ich indywidualne podejście do klienta.
Z całą odpowiedzialnością polecamy firmę Systell, jako solidnego Partnera w biznesie.
Doceniamy zaangażowanie firmy Systell przy wdrożeniu oraz utrzymaniu systemu. Szczególnie ważna jest dla Nas pomoc świadczona z strony Systell, która zapewnia nam nieprzerwaną pracę call center.
Polecamy usługi Systell i wyrażamy zadowolenie z dotychczasowej współpracy. Zarówno kontakt, jak i widoczne, zadowalające efekty wielokrotnie przekonały nas o profesjonalizmie i zaangażowaniu ze strony partnera, jakim jest dla Nas firma Systell.
Zaufali nam
W Systell uwielbiamy nowe wyzwania!
Takim właśnie było wdrożenie systemu Contact Center dla Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Udało nam się zwiększyć wydajność i efektywność konsultantów MTP. System raportów, umożliwił klientowi zdobywanie wiedzy na temat swoich kontrahentów. Wdrożenie personalizacji dokumentów wejścia, pozwoliło na wysyłkę ponad 200 tys. spersonalizowanych wiadomości, zawierających bilety, które również były imienne.
Zobacz wideoOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu