Wzbogać swoją stronę internetową
o możliwość kontaktu przez czat
LIVECHAT W CONTACT CENTER
Czatuj, rozmawiaj, pokazuj ofertę on-line – to wszystko z jednym narzędziem na Twoją stronę internetową.
Co to jest Livechat?
LiveChat to oprogramowanie umożliwiające prowadzenie konwersacji przedstawiciela firmy z klientem bezpośrednio na stronie internetowej. Pozwala konsultantom na dyskretne towarzyszenie klientom w poznawaniu oferowanych produktów lub usług. Usprawnia obsługę klientów. Ułatwia klientom zadawanie pytań, rozwiewania wątpliwości, czy zgłaszanie problemów.
Jako element naszego systemu LiveChat umożliwia m.in.:
- dodawanie sprawy do systemu z poziomu trwającego lub zakończonego czata, w tym: automatyczne pobieranie informacji o kliencie (np. jego imienia, nazwiska, adresu e-mail, etc.) oraz historii rozmowy na czacie;
- odczytywanie informacji na temat spraw klienta założonych w Systell Contact Center bezpośrednio z poziomu Livechata ;
- generowanie ticketów w Systell Contact Center po godzinach pracy konsultantów obsługujących Livechata.
Wybrane funkcje systemu
ProblemNiski potencjał komunikacyjny strony internetowej
Masz wrażenie, że nie wykorzystujesz wszystkich możliwości komunikacji z klientem? Twoja strona jest często odwiedzana i chcesz za jej pośrednictwem kontaktować się z użytkownikami witryny. Chcesz jeszcze sprawniej rozwiązywać sprawy zgłaszane przez klientów?
Umów prezentacjęRozwiązanieRozmawiaj z klientami wprost ze swojej witryny
Zdecyduj się na LiveChat – narzędzie, które pozwala konsultantowi reagować w czasie rzeczywistym i nawiązać kontakt z potencjalnym klientem, który przegląda stronę www. Gdy konsument przegląda stronę, wyświetla mu się okienko czatu z wiadomością powitalną, np. „W czym mogę pomóc”.
Wiadomości na czacie pojawiają się w systemie jako zadania do wykonania, dzięki czemu klienci mogą liczyć na szybkie rozwiązanie swojej sprawy lub uzyskanie odpowiedzi na swoje pytania.
Zapewnij sprawny przepływ informacji pochodzących z livechatu
Nasz czat ma szerokie możliwości integracji z każdą witryną internetową. Natomiast (wszystkie) dane z rozmów znajdziesz w nowoczesnym panelu i swoim CRMie a wraz z nimi nagrania połączeń wykonywanych przez czat.
Korzystaj z rozbudowanych statystyk livechatu
Rozszerzony czat wspiera Twój dział handlowy, dostarczając bieżących statystyk. Panel do analiz wskazuje w czasie rzeczywistym jaki był średni czas rozmowy, ile było połączeń oraz kto odebrał najwięcej rozmów i wiele więcej.
Błyskawiczny kontakt z użytkownikami firmowej strony internetowej
Nawiązuj szybki kontakt z potencjalnymi klientami. Zakładaj sprawy wprost z programu czata. Wygodnie przekazuj zdobyte informacje o do systemu.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMISkontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.