MONITORING POŁĄCZEŃ MOBILNYCH W CONTACT CENTER
Bądź niezależny! Działaj tam, gdzie chcesz.
Nie tam, gdzie możesz.
Dowiedz się jak pozytywnie zaskoczyć klienta, gdy nie może dodzwonić się na telefon komórkowy
Twojego doradcy handlowego.
Wybrane funkcje systemu
Wyzwanie Klient nie może się dodzwonić
Klient zastanawia się nad zakupem produktu i decyduje się zadzwonić do doradcy, który nie może odebrać telefonu w tym momencie. Zapracowany doradca handlowy między jednym a drugim telefonem nie oddzwania. W tym czasie, klient znajdzie odpowiedzi na swoje pytania u konkurencji. A Twoją firmę skojarzy z tą, od której nie dostał ani porady, ani żadnej odpowiedzi.
Rozwiązanie Monitoring połączeń w mobile
Zarządzanie urządzeniami mobilnymi – to dzięki któremu będziesz mieć pełną historię połączeń z każdego urządzenia mobilnego w Twojej firmie. Jeśli doradca nie może odebrać telefonu w danym momencie, twój dział Obsługi Klienta (Call Center) będzie miał o tym wiedzę i może oddzwonić. Połączenie zostanie przekierowane do BOK, a Klient obsłużony. Zyskasz dostęp do raportów z połączeń odebranych i nieodebranych na telefonach komórkowych. Zadbasz o każdego klienta, nawet podczas urlopu doradcy.
Odkrywaj statystyki, których nie byłeś świadom
Zdalna praca jest bezpieczna, gdy masz nad nią kontrolę. My dajemy Ci wszystko, abyś jak najlepiej prowadził swój biznes i monitorował postępy. Zarządzaj telefonami mobilnymi i każdym innym urządzeniem android.
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.