Przejdź do treści
Kontakt

SYSTEM DO OBSŁUGI KLIENTA

Obsłuż 20% więcej klientów niż dotychczas!

Z systemem Systell Contact Center obsłużysz więcej klientów niż do tej pory. Poznaj szczegóły programu do obsługi klienta w wielu kanałach i skoncentruj uwagę na kliencie.

Program do obsługi klienta w wielu kanałach

System do kompleksowej obsługi klienta przenosi doświadczenia klienta na najwyższy poziom. Daje możliwość porozumiewania się wszystkimi popularnymi kanałami komunikacji i całkowitej personalizacji przekazu.

Dane o kliencie dostarczane konsultantom wprost z archiwum systemu pozwalają na prowadzenie niezwykle merytorycznej konwersacji, a także celnego kierowania oferowanych rozwiązań do odbiorców, którzy ich potrzebują w określonym czasie.

system obsługi klienta
system obsługi klienta

Idealnie dopasowany system do obsługi klienta

W Systell, dokonujemy rzeczy niemożliwych, aby nowe narzędzie do obsługi klienta, było jak najlepiej przystosowane do rytmu Twojej codziennej pracy. Masz specjalne wymagania? Nasz system, to w pełni konfigurowalne oprogramowanie, nie tylko na samym etapie wdrożenia.

Oprócz nowoczesnego designu, zobaczysz jak z łatwością ustawisz własne pola pulpitu, etapy pracy, scenariusze rozmów i ankiety. Specyficzne wymagania dotyczące funkcji i możliwości, sprawią, że system obsługi klientów, będzie prawdziwie Twój. Przed wdrożeniem ustalimy szczegóły dotyczące projektu tak, abyś odczuł pełną personalizację.

Istotne funkcje systemu do obsługi klienta

Pełna integracja
Wspólna skrzynka e-mail
Wiadomości z facebooka w panelu klienta
Powiadomienia i kampanie sms
Sprawna infolinia
Czat na żywo

Wyzwanie

Wolna obsługa klienta

Czy masz już dość odszukiwania korespondencji w tysiącach maili, wiadomościach z Facebooka i czatach? Gubisz się w wielu narzędziach, które miały pomóc Ci w obowiązkach, a tylko utrudniają i spowalniają Twoją pracę? Dostajesz dziesiątki maili i nie pamiętasz, na które z nich odpisałeś? Oddzwaniając do klienta, musisz ręcznie wybierać numer i często zdarza Ci się pomylić? Zajmujesz się kilkoma sprawami na raz i nie wiesz od której powinieneś zacząć?

system obsługi klienta
system obsługi klienta

Rozwiązanie

System obsługi klienta

Mamy uniwersalny system obsługi klienta, który rozwiązuje wymienione problemy. Dlaczego nazywamy go uniwersalnym? Nasz system obsługi online, na co dzień, wspiera obsługę klientów z różnorodnych sektorów biznesu np. hoteli, salonów samochodowych, hurtowni czy przychodni. Być może i Tobie ułatwił rezerwację lotu, umówienie wizyty u lekarza, czy wypożyczenie samochodu. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta i poszerz swoje możliwości obsługi klientów.

Jak działa program do obsługi klienta?

Dzięki rozwiązaniom dostępnym w systemie do obsługi klienta, bez trudu poszerzysz możliwości komunikacyjne swojej firmy. To idealny sposób, na przyspieszenie procesów i poprawę jakości działań, podejmowanych przez konsultantów.

Zapewnij klientom błyskawiczny kontakt

Natychmiastowa odpowiedź na pytanie klienta to najkrótsza droga do Twojego sukcesu. Poznaj bliżej system, który Ci to umożliwi!

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań