SYSTEM DO OBSŁUGI KLIENTA
Obsłuż 20% więcej klientów niż dotychczas!
Z systemem Systell Contact Center obsłużysz więcej klientów niż do tej pory. Poznaj szczegóły programu do obsługi klienta w wielu kanałach i skoncentruj uwagę na kliencie.
Program do obsługi klienta w wielu kanałach
System do kompleksowej obsługi klienta przenosi doświadczenia klienta na najwyższy poziom. Daje możliwość porozumiewania się wszystkimi popularnymi kanałami komunikacji i całkowitej personalizacji przekazu.
Dane o kliencie dostarczane konsultantom wprost z archiwum systemu pozwalają na prowadzenie niezwykle merytorycznej konwersacji, a także celnego kierowania oferowanych rozwiązań do odbiorców, którzy ich potrzebują w określonym czasie.
Idealnie dopasowany system do obsługi klienta
W Systell, dokonujemy rzeczy niemożliwych, aby nowe narzędzie do obsługi klienta, było jak najlepiej przystosowane do rytmu Twojej codziennej pracy. Masz specjalne wymagania? Nasz system, to w pełni konfigurowalne oprogramowanie, nie tylko na samym etapie wdrożenia.
Oprócz nowoczesnego designu, zobaczysz jak z łatwością ustawisz własne pola pulpitu, etapy pracy, scenariusze rozmów i ankiety. Specyficzne wymagania dotyczące funkcji i możliwości, sprawią, że system obsługi klientów, będzie prawdziwie Twój. Przed wdrożeniem ustalimy szczegóły dotyczące projektu tak, abyś odczuł pełną personalizację.
Istotne funkcje systemu do obsługi klienta
Wyzwanie
Wolna obsługa klienta
Czy masz już dość odszukiwania korespondencji w tysiącach maili, wiadomościach z Facebooka i czatach? Gubisz się w wielu narzędziach, które miały pomóc Ci w obowiązkach, a tylko utrudniają i spowalniają Twoją pracę? Dostajesz dziesiątki maili i nie pamiętasz, na które z nich odpisałeś? Oddzwaniając do klienta, musisz ręcznie wybierać numer i często zdarza Ci się pomylić? Zajmujesz się kilkoma sprawami na raz i nie wiesz od której powinieneś zacząć?
Rozwiązanie
System obsługi klienta
Mamy uniwersalny system obsługi klienta, który rozwiązuje wymienione problemy. Dlaczego nazywamy go uniwersalnym? Nasz system obsługi online, na co dzień, wspiera obsługę klientów z różnorodnych sektorów biznesu np. hoteli, salonów samochodowych, hurtowni czy przychodni. Być może i Tobie ułatwił rezerwację lotu, umówienie wizyty u lekarza, czy wypożyczenie samochodu. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klienta i poszerz swoje możliwości obsługi klientów.
Zapewnij klientom błyskawiczny kontakt
Natychmiastowa odpowiedź na pytanie klienta to najkrótsza droga do Twojego sukcesu. Poznaj bliżej system, który Ci to umożliwi!
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu