Przejdź do treści
Kontakt

PROGRAM CALL CENTER

Poznaj oprogramowanie do komunikacji z klientem dla małych i dużych firm

Znajdziesz tu rozwiązania, które pozwolą Ci przenieść Twoją komunikację biznesową na wyższy poziom.

Oprogramowanie Systell Contact Center doceniane przez menedżerów i agentów

Nasz system pozytywnie zweryfikowało ponad 1000 firm z różnych branż.
System skutecznie wspiera zarządzanie komunikacją oraz obsługą klienta. Podnosi efektywność konsultantów, automatyzuje powtarzalne procesy, poprawia jakość pracy.

system do contact center i do call center

Startupy & small business

Nasz system daje Ci możliwość prowadzenia Twojego biznesu na najwyższym poziomie, a jednocześnie jest gotowe na rozwój firmy, konieczność dodawania nowych funkcjonalności i integracji.

Zaczynając pracę z systemem, już od pierwszego dnia możesz wykorzystywać zaawansowane funkcje, pozwalające budować i utrzymywać trwałe relacje z klientami. Zyskasz możliwość rozwoju jakościowego zespołu agentów i zbierania danych oraz statystyk poprawiających wydajność pracy. Wszystko to bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów.

Dowiedz się więcej
call center dla małych firm
call center do korporacji

Korporacje i administracja publiczna

Ponad 20-letnie doświadczenie we wdrożeniach biznesowych rozwiązań telekomunikacyjnych pozwoliły nam stworzyć unikalną na rynku ofertę dla dużych firm.

Zapewniamy Twojej firmie możliwość pełnej personalizacji systemu i niestandardowych integracji.

Oferujemy najwyższy poziom bezpieczeństwa systemu i danych, jak również możliwość korzystania z oprogramowania w opcji SaaS oraz On Premises.

Dowiedz się więcej

Poznaj naszych klientów

Komunikuj się z klientami na 9 sposobów

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań

    Program call center – podsumowanie

    Dla współczesnych firm bogaty w funkcje program call center jest kluczem do poprawy obsługi klienta. Pomimo wielu nowoczesnych, cyfrowych kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo lub e-mail, nadal sporo osób chce kontaktować się z firmą przez telefon. Istotnie, wsparcie telefoniczne zapewnia szybkie i spersonalizowane prowadzenie komunikacji oraz profesjonalne rozwiązanie problemów klientów. Aby pogodzić preferencje wszystkich klientów firmy wykorzystują program call center.

    Oprogramowanie call center dla rozwijających się firm

    Zastanawiasz się, czym jest oprogramowanie PBX? To program, który obsługuje wszystkie połączenia związane z klientem. Pozwala skutecznie komunikować się z klientami, nawet jeśli zadania te wykonuje niewielki zespół konsultantów.

    Nie każde oprogramowanie jest sobie równe. Wybierając program call center, ważne jest, aby poznać funkcje każdego proponowanego systemu. Warto sprawdzić, czy rozwiązanie najpełniej odpowiada potrzebom firmy. Idealny system pomoże również Twojej firmie rozwijać się i utrzymać ten kurs na długi czas.

    Jak działa program Call Center?

    Na najbardziej podstawowym poziomie całe oprogramowanie call center działa poprzez organizowanie połączeń przychodzących i komunikacji w najbardziej efektywny i przyjazny dla użytkownika sposób. Oto ogólne etapy działania:

    • System rozpoznaje klienta,

    • Program udostępnia informacje o kliencie agentowi (jeśli dane klienta są już w systemie),

    • Połączenia/wiadomości są kierowane do odpowiedniej kolejki agentów, kierując się kompetencjami agenta lub rodzajem sprawy,

    • Agent może podjąć połączenie ręcznie lub automatycznie,

    • Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana przy pierwszym kontakcie, program zarejestruje wszystkie interakcje od pierwszej rozmowy po zamknięcie sprawy.

    Funkcje programu call center

    Jakie funkcje są warte uwagi przy wyszukiwaniu idealnego oprogramowania do call center?

    • Omnichannel – obsługa wielu kanałów komunikacji w jednym systemie

    • Kierowanie połączeń – dystrybucja połączeń oparta o routing

    • Automatyzacja – obsługa nieskomplikowanych, rutynowych procesów bez udziału człowieka

    • Integracja z systemem CRM – połączone oprogramowanie dostarcza więcej szczegółowych danych o kliencie, poprawiając jakość obsługi klienta

    • Monitorowanie i raportowanie – badanie wskaźników pozwala rozpoznawać trendy i eliminować wąskie gardła w procesie komunikacji. To także doskonałe narzędzie podnoszenie efektywności pracowników

    • Wsparcie pracowników – menedżer dysponuje zarówno ilościowymi (wallboard), jak i jakościowymi (nagrania rozmów) wskaźnikami wydajności i sprawności pracownika

    • Połączenia outbound i inbound – dla większej sprawności zespołu call center.

    Różne rodzaje centrów call center

    Ze względu na rodzaj obsługiwanego klienta i branżę, w której działa call center, można wyróżnić cztery podstawowe typy centrów telefonicznych:

    • Call center sprzedażowe (telemarketingowe) – to centra telefoniczne, których głównym celem jest sprzedaż produktów lub usług. Agenci call center kontaktują się z klientami, oferując im produkty lub usługi, a następnie dokonują transakcji.
    • Call center obsługi klienta – to centra telefoniczne, które służą do obsługi klientów w zakresie pytań, reklamacji, zgłaszania problemów lub informacji dotyczących produktów lub usług. Agenci call center starają się rozwiązać problemy klientów i udzielić im informacji związanych z produktami lub usługami.
    • Call center wsparcia technicznego – to centra telefoniczne, które pomagają klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z produktem lub usługą. Agenci call center posiadają szczegółową wiedzę techniczną i pomagają klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami, aplikacjami lub innymi technicznymi aspektami.
    • Call center badawcze – to centra telefoniczne, które przeprowadzają badania rynku i opinii publicznej. Agenci call center kontaktują się z respondentami, zadając im pytania w celu zebrania informacji na temat preferencji, zachowań zakupowych lub opinii na temat produktów lub usług.

    Istnieją również call center, które łączą w sobie funkcje kilku typów centrów telefonicznych, w zależności od potrzeb firmy i branży, w której działa.