Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

Rozwijaj biznes w elastycznej chmurze
Chcę dowiedzieć się więcej

Systell Contact Center

Jedyny wirtualny system call center polecany przez

MANITU
ducha skutecznej komunikacji

Zalety wirtualnego Call Center/ Contact Center

  • szybkie i proste uruchomienie
  • wygodny, miesięczny abonament
  • usługi serwisowe w cenie
  • darmowe aktualizacje systemu
  • 2 w 1 czyli: system + usługa operatora telefonicznego
  • bezpieczeństwo systemu, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób
  • wysoka skalowalność systemu
Chcę poznać więcej zalet

W chmurze - czyli jak?

  • wystarczy dostęp do Internetu, aby zacząć korzystać z usługi
  • płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
  • zarządzasz czasem korzystania z usługi
  • potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki
  • otrzymujesz wsparcie serwisowe
  • telefonia zawsze dostępna
  • usługa dostarczana wraz z internetowymi łączami telefonicznymi
Chcę poznać więcej korzyści

Jak działamy?

Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania w chmurze.  Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy. 

Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.

Dlaczego chmura jest wygodna?

Usługa dostępna przez Internet (SaaS)

 
NISKI KOSZT WEJŚCIA
Niski koszt rozpoczęcia korzystania z usługi daje możliwości współpracy bez konieczności wydawania pieniędzy na dożywotnie licencje
 
BEZPIECZEŃSTWO
Znamy się na dbałości o infrastrukturę, zapewniamy stabilność działania i bezpieczeństwo systemu, co miesiąc otrzymujesz aktualną wersję systemu w cenie.
 
JAKOŚĆ USŁUG
Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i dostępność telefonii.
 
2 W 1
Nie musisz wiązać się dodatkowymi terminowymi umowami telekomunikacyjnymi, zajmujemy się zarówno dostarczeniem technologii Contact Center jak i kwestiami związanymi z operatorami telefonicznymi.

Zaufali nam

SALES GROUPMTPNetCreditBOCIANTwoj Asystent

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center w chmurze i zyskaj elastyczność.

Chcę poznać ofertę wirtualnego call center
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2