Contact center dla branży medycznej
Polecamy system do profesjonalnej obsługi
pacjenta w rejestracji
Wprowadzamy nowoczesne standardy obsługi w placówkach medycznych
Sprawdź, jak Systell Contact Center wpływa na poprawę jakości obsługi placówki medycznej!
Przekonaj się, jak funkcje systemu contact center zwiększają skuteczność zespołu rejestracji w Prywatnej Lecznicy CERTUS
Zobacz wideoSzerokie możliwości kontaktu z pacjentem
Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center, uruchomisz i zoptymalizujesz, takie kanały kontaktu z pacjentem, jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej.
Skuteczny system obsługi klienta
Lata doświadczeń pokazały nam, że zarządzający placówkami medycznymi generalnie nie zdają sobie sprawy ilu pacjentów ma problem z dodzwonieniem się w celu umówienia wizyty. Czy wiesz, ile osób codziennie próbuje się do Ciebie dodzwonić i ostatecznie szuka innego lekarza? Dzięki naszym systemom przebadamy tę sytuację i zdecydujemy o sposobie leczenia ruchu telefonicznego w Twoich gabinetach.
Optymalne zarządzanie czasem obsługi pacjentów
Dokładnie zbadamy w które dni i godziny największa ilość pacjentów próbuje się dodzwonić do Twojej placówki medycznej. Dane te zestawimy z ilością osób, które są dedykowane do obsługi telefonicznej pacjentów i rejestracji. Na podstawie tych informacji zaproponujemy rozwiązania, które pomogą rozładować kolejki przychodzące, a tym samym umożliwią rejestrację jak największej ilości pacjentów.
Ułatwienie pracy zespołu rejestracji
Większość pracowników rejestracji stoi często przed dylematem: obsłużyć pacjenta czekającego przy pulpicie, czy odebrać nieustannie dzwoniący telefon. Pokażemy Tobie w jaki sposób stworzyć optymalne warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji „przy okienku”.
Kanały komunikacji
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu