Centrala 3CX

Robimy znacznie więcej niż wdrażanie systemów telefonicznych 3CX

CENTRALA TELEFONICZNA 3CX

CO TO JEST

CENTRALA TELEFONICZNA 3CX?

3CX_Logo_Grey_background

3CX to otwarty system telefoniczny VoIP, całkowicie oparty na oprogramowaniu w przeciwieństwie do tradycyjnych systemów telefonicznych i central PBX. Jego użytkowanie nie wymaga inwestycji w drogi sprzęt telefoniczny. Działa na Windows Server, Linux, oraz Raspberry pi, przy użyciu standardowego sprzętu serwerowego. Integruje się nawet z aplikacjami opartymi na Windows, takimi jak Outlook i Office365.

 

Centrala 3CX oferuje kompletne rozwiązania Unified Communications z zaawansowanymi funkcjami obsługi poczty głosowej, faksu, chat, e-mail i informacji o obecności.

 

3CX to właściwy wybór dla Twojej firmy. System jest odpowiedni dla wszystkich rozmiarów i rodzajów działalności. Jest najczęściej wybieranym systemem telefonicznym na świecie ze względu na innowacyjność i najnowsze rozwiązania technologiczne.

Współpraca 3CX z Systell

Wyróżniamy się największym doświadczeniem we wdrożeniach systemu telefonicznego 3CX i dobrze znamy jego nieograniczone możliwości – jako jedyni posiadamy status Partnera Titanium w Polsce.

INSTALACJA OPROGRAMOWANIA

 

KONSULTACJE Z EKSPERTAMI

 

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM

 

SZKOLENIA DLA UŻYTKOWNIKÓW I ADMINISTRATORÓW

 

WSPARCIE I UTRZYMANIE

 

INFRASTRUKTURA – ŁĄCZA SIP TRUNK I ROZWIĄZANIA TELEKOMUNIKACYJNE

NASZE WDROŻENIA 3CX

POZNAJ FUNKCJE CENTRALI 3CX

✓ Darmowa aplikacja na telefon

 

✓ Transfery połączeń

 

✓ Kolejkowanie połączeń

 

✓ Weebmeeting dla każdego użytkownika bez opłat

 

✓ Odtwarzanie dowolnego pliku w formacie wav dla oczekujących

✓ Dowolne komunikaty dla dni wolnych

 

✓ Nagrywanie i podsłuchiwanie połączeń

 

✓ Podgląd połączeń na infolinii

 

✓ Dzwonienie do przodu na zajęty numer

✓ Obsługa połączeń webRTC

 

✓ Routing połączeń

 

✓ Prezentacja numeru wychodzącego

 

✓ Odbieranie poczty głosowej przez e-mail

 

✓ Powiadomienia mailowe o utraconych połączeniach

✓ Gotowe bezpłatne integracje z 3CX Pro

 

✓ IVR automatyczne zapowiedzi głosowe

 

✓ Wirtualny FAX oraz FAX2MAIL

 

✓ Prezentacja połączeń bez odpowiedzi

3CX DAJE WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI

Użyj funkcji VIP i Opiekun na swojej infolinii, przy rejestracji pacjentów lub w dziale help desk
Pozwól swoim mobilnym serwisantom bezobsługowo zmieniać statusy zgłoszeń i modyfikować tickety
Przeglądaj billingi połączeń komórkowych handlowców bezpośrednio w Twoim firmowym CRM
Oddzwaniaj do każdego klienta który zrezygnował z oczekiwania na IVR
Organizuj wideokonferencje w prosty sposób przez przeglądarkę internetową, dzięki technologii Google WebRTC
Uruchom płatności przez telefon w swoim sklepie internetowym

MOBILNOŚĆ, ELASTYCZNOŚĆ, NISKIE KOSZTY

Dzięki możliwości podłączenia wielu lokalizacji do jednego systemu telefonicznego, znacznie obniżają się koszty utrzymania systemu. Połączenia między oddziałami są darmowe. Dodatkowo, Twoja firma może posiadać nielimitowaną liczbę użytkowników systemu. Dużą przewagę konkurencyjną 3CX, stanowi darmowa aplikacja na Android i iOS, MAC, Windows.

ŁATWOŚĆ WDROŻENIA I KORZYSTANIA

System telefoniczny 3CX może być zainstalowany zgodnie z życzeniem klienta na serwerze lub w chmurze. Wirtualna centrala 3CX umożliwia zdalną konfigurację nowych użytkowników z poziomu serwera. Mocnym atutem jest intuicyjna obsługa oprogramowania.

INDYWIDUALNE SYSTEMY IVR DLA 3CX

Wykorzystując nasze zasoby, oferujemy ustawienie autoryzacji PIN na infolinii. W ten sposób, system rozpoznaje klienta i transferuje go do opiekuna. Co więcej, w przypadku oznaczenia klienta VIP, oprócz rozpoznania, jego zgłoszenie zyskuje status wyższego priorytetu.

BEZPIECZEŃSTWO

Zapewniamy ciągłość działania centrali i dostępność systemu telefonicznego 3CX. Nasza usługa monitorowania i zarządzania 24 × 7 gwarantuje bezpieczeństwo centrali telefonicznej 3CX.

porpawiony mockup maly

INTEGRACJE APLIKACJI 3CX Pro

3CX Pro umożliwia integrację z popularnymi aplikacjami i narzędziami do zarządzania relacjami z klientami. Co więcej dotyczy to każdego CRM, który jest oparty na HTTP API.

ZAAWANSOWANE RAPORTOWANIE

Stworzyliśmy dedykowany system ponad 20 raportów z ruchu telekomunikacyjnego w 3CX. Posiadamy umiejętności i doświadczenie w przygotowywaniu indywidualnych raportów, także w czasie rzeczywistym na życzenie klienta. Statystyki umożliwiają filtrowanie połączeń po zakresie dat, numerach wewnętrznych czy miejskich.

20

raportów z ruchu telekomunikacyjnego w 3CX

PRZYKŁADOWE RAPORTY CENTRALI 3CX

Call tracking – śledzenie ścieżki połączeń

Statystyki kolejek

Średni czas rozmów przychodzących i wychodzących

Statystyki Agentów w kolejkach

Szczegółowe statystyki kolejek w podziale na dni, miesiące

Liczba wszystkich połączeń

Liczba połączeń odebranych

Wskaźnik dostępności infolinii

Liczba połączeń oczekujących na danej kolejce/kolejkach

Liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/kolejkach

Sumaryczny czas rozmów przychodzących i wychodzących

Liczba agentów zalogowanych do na danej kolejki/kolejek

Procent połączeń odebranych

Jak działamy?

Dostarczamy dedykowane rozwiązania systemów telefonicznych, tworzymy aplikacje dla 3CX i hostujemy 3CX w chmurze. Mamy dedykowany zespół, w którym certyfikowani specjaliści codziennie tworzą nowe rozwiązania dla naszych Klientów. Nasza siła to wiedza w dziedzinie telekomunikacji oraz kompetencje Developerskie, dzięki którym, powstają dedykowane aplikacje współpracujące z 3CX.

Wdrożyliśmy kompleksowo platformę 3CX w ponad 192 firmach w Polsce i za granicą w ostatnich 5 latach. Na uruchomionych przez nas systemach użytkownicy wykonują codziennie 1100 jednoczesnych połączeń. Uruchomiliśmy największą w Europie centralę 3CX 256 SC Pro Edition. W ramach współpracy przeprowadzamy bezpłatną analitykę biznesu Partnera, szukamy rozwiązań zwiększających jakość obsługi klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach centrali telefonicznej 3CX?

 

Z chęcią podzielimy się naszym doświadczeniem