3CX Poznań - Wirtualna Centrala 3CX
17505
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17505,page-child,parent-pageid-13760,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Wirtualna centrala 3CX

Dlaczego centrala telefoniczna 3CX?

System telefoniczny 3CX wybrało już ponad 30 000 firm

na świecie ze względu na jego

innowacyjność

i najnowsze rozwiązania technologiczne.

Korzyści 3CX Phone System

  • intuicyjna obsługa
  • programowa centrala do instalacji na serwerze lub hostowania w chmurze
  • najbezpieczniejszy system telefoniczny na rynku
  • duże oszczędności czasu i pieniędzy
  • elastyczny wysoko skalowalny system
  • wzrost produktywności i mobilności pracowników
  • możliwość wykorzystania dotychczasowej infrastruktury
  • zintegrowany system raportujący
  • 3CX Phone – najlepszy klient SIP na rynku

Funkcjonalności 3CX

  • Unified communication – Centrala 3CX – Obsługa połączeń telefonicznych, poczty głosowej i faxów, zintegrowany system do tele i video konferencji
  • wbudowany klient chat
  • informacje o obecności współpracowników
  • łatwa istalacja i zarządzanie całym systeme z jednego miejsca
  • obsługa na telefonach stacjonarnych, smartphonach i aplikacji komputerowej
  • pełna funkcjonalność w zakresie licencji
  • obsługa połączeń Web RTC
  • nielimitowana liczba użytkowników
  • bogate analizy biznesowe – raporty lub dashboard w czasie rzeczywistym
  • integracja z CRM i innymi aplikacjami
  • Kompatybilność systemu Yealink z 3CX

Jak działamy?

Dostarczamy dedykowane rozwiązania centralowe, tworzymy aplikacje dla 3CX i hostujemy 3CX w chmurze.

Stworzyliśmy zespół dedykowany dla rozwiązań 3CX. Aktualnie dwóch wdrożeniowców posiada certyfikację 3CX ADVANCED CERTIFIED. Zespół zawiera również developerów tworzących dedykowane aplikacje dla 3CX oraz doświadczonych konsultantów handlowych.

Wdrożyliśmy kompleksowo platformę 3CX w ponad 50 firmach w Polsce i za granicą. Na uruchomionych przez nas systemach użytkownicy wykonują codziennie 1100 jednoczesnych połączeń.

Uruchomiliśmy największą w Europie centralę 3CX 256 SC Pro Edition

W ramach współpracy przeprowadzamy bezpłatną analitykę biznesu Partnera, szukamy rozwiązań zwiększających jakość obsługi klienta.

Dlaczego warto wdrożyć centralę 3CX

Jesteśmy Partnerem Platinum 3CX

INTEGRACJA CRM I INNYMI APLIKACJAMI

Jako jedyni w Polsce poza wdrażaniem 3CX, tworzymy dla niego oprogramowanie oraz rozwiązania oparte o 3CX VAD (Voice Application Designer). 3CX zintegrujesz z Microsoft Outlook, SugarCRM, ​Salesforce, Sage CRM, Microsoft Dynamics, Office 365 oraz Google Contacts. A z nami zintegrujesz go z dowolnym systemem CRM, ERP który posiadasz.

 

ANALIZY BIZNESOWE

Dzięki danym z 3CX Phone System otrzymasz bogate analizy biznesowe.​ Raporty dostępne są w formie wallboard w czasie rzeczywistym.

ŁATWA INSTALACJA I ZARZĄDZANIE

3CX pracuje w systemie Windows. Dlatego użytkownicy i administratorzy IT Windowsa z przyjemnością instalują i zarządzają 3CX Phone System. 3CX ma łatwą konfigurację i nie wymaga zaawansowanej wiedzy z zakresu telekomunikacji.

 

UNIFIED COMMUNICATION

Centrala 3CX ujednolica obsługę poczty głosowej, faksu, chat, e-mail i informacji o obecności.​ 3CX Phone System posiada w sobie serwer faksu a informację o obecności prezentuje na każdym telefonie IP i smartphonie.

3CX DAJE WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI

Użyj z funkcji VIP i Opiekun na swojej infolinii, przy rejestracji pacjentów lub w dziale help desk

Pozwól swoim mobilnym serwisantom bezobsługowo zmieniać statusy zgłoszeń i modyfikować tickety

Przeglądaj billingi połączeń komórkowych handlowców bezpośrednio w Twoim firmowym CRM

Oddzwaniaj do każdego klienta który zrezygnował z oczekiwania na IVR

Organizuj wideokonferencje w prosty sposób przez przeglądarkę internetową, dzięki technologii Google WebRTC

Uruchom płatności przez telefon w swoim sklepie internetowym

Nasze wdrożenia 3CX

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.