Program do ankiet
Chcesz wiedzieć co klienci myślą o Twojej firmie?
Zyski Twojej firmy są w głównej mierze uzależnione od poziomu satysfakcji klientów. Skorzystaj z systemu, który zbierze tysiące opinii w ciągu jednego dnia a dane dostarczy Ci w prostym raporcie.
Jak ankietowanie poprawia skuteczność działań firmy
- Poznaj mocne i słabe strony swojego przedsiębiorstwa, produktu lub usługi
- rozwiń swój produkt i likwiduje jego niedociągnięcia,
- lepiej dopasowuj produkt pod swoją grupę docelową,
- firma cieszy się dobrą opinią i zyskuje lojalnych klientów.
W jaki sposób Twoje ankiety będą skuteczne?
- Zapisywanie odpowiedzi przez formularz z gotowymi odpowiedziami
- Z systemami dialerów zebranie dużej ilości ankiet to nie problem. Pracują w tle i szukają wolnego połączenia, tak aby zajęty rozmową konsultant, miał przygotowanego kolejnego rozmówcę
- Tworzenie wielu ankiet i wybór zespołu, który je zrealizuje
- Ankiety nigdy się nie zgubią, są zapisywane w archiwum. Możesz je później wykorzystać do zestawienia danych z kilku lat, sprawdzić trendy i wyciągać jeszcze więcej wniosków
Istotne funkcje systemu Ankietowanie
Poznaj wybrane funkcje, które pozwolą Ci przeprowadzić skuteczne badania rynku, poznać opinie klientów i sprawdzić jakość obsługi klienta.
Wyzwanie
Niezadowoleni klienci
Czy Twój klient jest zadowolony z wykupionej usługi? A może wielokrotnie zgłaszał, że nie wszystko działa zgodnie z jego oczekiwaniami? Gdzie zapisujesz uwagi klientów – w jednym miejscu, a może za każdym razem na innej kartce? Twoi klienci są niezadowoleni, wystawiają anonimowo negatywne opinie, a Ty nie wiesz dlaczego? Przeprowadzasz ankiety, ale trwa to długo i są nierzetelne?
Rozwiązanie
Program do ankiet
Projektujesz usługi dla klientów, dlaczego więc nie włączysz ich w proces tworzenia? Dobrze przeprowadzone ankiety są kopalnią wiedzy o Twoich klientach, a im więcej o nich wiesz, tym lepiej dopasowany produkt im dostarczysz. Świetnie dobrana usługa przyciągnie zainteresowanie oraz sprawi, że klienci staną się ambasadorami Twojej firmy. To gwarancja sukcesu sprzedaży. Jeśli stawiasz na wysoką jakość obsługi, uruchom ankiety zadowolenia. Taka informacja zwrotna, powie Ci o tym, jak pracuje Twój zespół.
Poznaj zdanie swoich klientów
Prowadź ankiety telefoniczne i sms-owe. Odkrywaj opinie swoich klientów i wykorzystuj je do rozwoju biznesu!
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu