Przejdź do treści
Kontakt

PROGRAM DO OBSŁUGI KLIENTA W KANCELARII PRAWNEJ

Wprowadź skuteczne metody pozyskiwania i obsługi klienta Twojej kancelarii

Usprawnij komunikację z klientem i przyspiesz proces inicjacji oraz prowadzenia spraw z Systell Contact Center

Obsługa zgłoszeń w contact center

Przyspieszamy i ułatwiamy procesy obsługi klienta w kancelariach prawnych

Zapewniamy narzędzia, które zrewolucjonizują sposób komunikacji z klientami, zwiększą skuteczność pozyskiwania nowych spraw oraz usprawnią procesy zarządzania i kontroli. Nasze rozwiązanie jest zaprojektowane tak, by sprostać specyficznym potrzebom kancelarii prawnych, umożliwiając osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Zwiększ przewagę nad konkurencją Twojej kancelarii prawnej!

Systell Contact Center to rozwiązanie, które eliminuje potrzebę korzystania z mało efektywnych, nieskomunikowanych ze sobą narzędzi, takich jak tradycyjne centralki telefoniczne czy pliki arkuszy kalkulacyjnych. Oferujemy jedno, zintegrowane narzędzie, które umożliwia sprawną obsługę klienta, zachowując kompletną dokumentację z prowadzonej komunikacji, wspiera pracę zdalną konsultantów i zapewnia niezbędną kontrolę nad jakością prowadzonych rozmów. Z naszym systemem Twoja kancelaria prawna zyska na efektywności i jakości, przekształcając wyzwania w możliwości.

Zwiększona Spójność Komunikacji

Zapewnij klientom płynną i spójną komunikację na każdym etapie współpracy, budując silne i trwałe relacje. Nasze rozwiązanie eliminuje potrzebę korzystania z rozproszonych systemów, integrując wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu.

komunikacja z klientem bez inwestycji

Efektywne Zarządzanie Zadaniami

Maksymalizuj produktywność Twojego zespołu dzięki inteligentnemu przydzielaniu zadań i leadów, osiągając lepsze wyniki przy mniejszym nakładzie pracy. To innowacyjne podejście pozwala na optymalizację czasu pracy i zwiększenie satysfakcji z wykonywanych zadań.

Wzmocnienie Kontroli Operacyjnej

Uzyskaj pełną wizualizację i kontrolę nad działaniami kancelarii z naszym zaawansowanym systemem monitoringu i raportowania. Dostęp do szczegółowych raportów ułatwia podejmowanie decyzji i podnosi standardy zarządzania jakością.

raporty w contact center
Budowanie kultury opartej na obsłudze klienta

Podniesienie Satysfakcji Klienta

Przekształć każdą interakcję w okazję do zbudowania głębszej lojalności klienta, dzięki personalizowanej obsłudze i szybkiej reakcji na ich potrzeby. Wdrażanie praktyk skoncentrowanych na kliencie staje się prostsze dzięki naszym narzędziom do zarządzania i analizy danych.

Optymalizacja Procesów Prawnych

Usprawnij zarządzanie sprawami i komunikację z klientami, zwiększając efektywność operacyjną i skracając czas realizacji spraw. Nasze rozwiązanie umożliwia szybkie dostosowanie się do zmieniających się wymagań prawnych i klientów.

Poznaj najważniejsze zasady i standardy profesjonalnej obsługi klienta
efektywna_komunikacja_w_sprzedazy

Zwiększenie Rentowności

Wykorzystaj pełnię potencjału Twojej kancelarii, optymalizując procesy i zwiększając efektywność, co bezpośrednio przekłada się na wzrost przychodów. Inteligentna automatyzacja i zaawansowana analiza danych otwierają nowe możliwości dla Twojej praktyki prawniczej.

Kanały komunikacji

Telefon
Sms
Voice-sms
Live chat
Call back
E-mail, czat
Formularz www
Komunikatory
Chat bot
Voice bot
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań