ROZWIĄZANIA CALL CENTER W CHMURZE
Twoje Wirtualne
Call Center w chmurze
Wykorzystuj system call center SaaS w swoim biznesie. Obsługuj swoich klientów z każdego miejsca na ziemi
Call center w chmurze – zalety rozwiązania
- wystarczy dostęp do Internetu, aby korzystać z usługi
- płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
- zarządzasz czasem korzystania z usługi
- potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki
- otrzymujesz wsparcie serwisowe
- telefonia zawsze dostępna
Zalety systemu Call Center w chmurze
- szybkie i proste uruchomienie
- wygodny, miesięczny abonament
- usługi serwisowe w cenie
- darmowe aktualizacje oprogramowania
- 2 w 1 czyli: system call center + usługa operatora telefonicznego
- bezpieczeństwo, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób
- wysoka skalowalność z systemami CRM oraz ERP
Jak działa nasz system w chmurze?
Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania call center w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.
Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.
Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.
Zapraszamy do kontaktu
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu
Pn-pt 8:00 – 16:00
Systell Sp. z o.o. sp.k.
ul. Wielka 18/10
61-775 Poznań