CONTACT CENTER DLA ENTERPRISE
System obsługi klienta dla dużych firm
Systell Contact Center to system, który sprosta wymaganiom korporacyjnym. Jest bezpieczny, otwarty na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia.
Dlaczego duże firmy wybierają Systell Contact Center
Systell cieszy się zaufaniem klientów od blisko 20 lat. Nasz zespół specjalizuje się w zaawansowanych pracach programistycznych w obszarze systemów obsługi klientów. Jesteśmy gotowi na każde wyzwanie. Co zyskują duże firmy, które wybierają rozwiązania opracowane przez Systell?
Kluczowe rozwiązania dla dużych firm
Naszym klientom oferujemy pełen pakiet dedykowanych rozwiązań, odpowiadających ich specyfice i wymaganiom. Zapewniamy pełne wsparcie organizacyjne i techniczne na każdym etapie, w szczególności w fazie projektowania systemu, wdrożenia i serwisu. Co zyskują duże firmy, które wybierają nasze rozwiązania?
Softphone w Twoim CRM
Nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy!
Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.
Dzięki temu rozwiązaniu:
- wygodnie zarządzasz połączeniami – z okna CRM identyfikujesz połączenia przychodzące, a także odbierasz, transferujesz, zawieszasz, etc.
- oszczędzasz czas – dzwonisz do klientów z okna w CRM bez konieczności przełączania się między systemami,
- zwiększasz efektywność konsultantów – korzystasz z historii spraw w CRM w trakcie trwającego połączenia,
- zyskujesz wiedzę – monitorujesz pracę agentów dzięki dostępowi do statystyk połączeń.
- Integrujemy dowolny CRM, ERP lub aplikację, którą wykorzystuje Twoja firma.
Dedykowany project manager
Jesteśmy gotowi na zaawansowane wdrożenia, skomplikowane pod względem technologicznym i organizacyjnym.
Przez lata naszej działalności opracowaliśmy procedury, które gwarantują sprawną realizację projektu. Jednocześnie działania prowadzone według ustalonego porządku, sprzyjają maksymalizacji korzyści, płynących z wdrożenia systemu contact center.
Już we wstępnej fazie współpracy z klientem korporacyjnym, zapewniamy opiekę dedykowanego project managera. Dzięki temu, w jednym ręku zostają utrzymane wszystkie istotne etapy przedsięwzięcia, m.in.
- rozpoznanie potrzeb firmy,
- określenie celu projektu,
- prezentacja zaprojektowanych rozwiązań,
- wdrożenie,
- odbiór prac.
Zaawansowane raportowanie
Systell Contact Center umożliwia generowanie raportów zawierających dane telekomunikacyjne oraz biznesowe. Standardowe zestawienia pochodzące z naszego systemu są wzbogacone o raporty tworzone w zintegrowanych programach wykorzystywanych przez firmę klienta.
Dzięki zaimplementowanemu do systemu oprogramowaniu Power BI wszystkie analizy i statystyki zyskują na szczegółowości. Co istotne, nasi klienci mogą korzystać z setek wizualizacji danych i opcji niestandardowego zestawiania danych z wielu poziomów.
To najlepszy sposób na uzyskanie kompleksowego obrazu funkcjonowania zespołu.
Dowiedz się więcejSkontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.