Przejdź do treści
Kontakt

System do reklamacji

Poznaj program do sprawnej i profesjonalnej obsługi reklamacji!

Nasz system do reklamacji pozwala prowadzić procesy reklamacyjne zgodnie z prawem krajowym i unijnym

Skuteczne wspieraj swój dział reklamacji!

Korzystaj z oprogramowania, które natychmiast dostarczy Ci wszystkich niezbędnych danych na temat historii klient oraz pełnego przeglądu prowadzonej komunikacji. Ułatw swoim konsultantom prowadzenie niełatwych spraw reklamacyjnych. Zapewnij im dostęp do niezbędnych danych, które pozwolą z rozwagą i zgodnie z prawem prowadzić rozmowy z klientem i chronić Twoje interesy.

Kompleksowy, skuteczny system do reklamacji

W firmach sprzedających produkty lub usługi ważne jest nie tylko sfinalizowanie transakcji, ale również profesjonalna obsługa klienta po sprzedaży. Nasze oprogramowanie do obsługi reklamacji ułatwia zachowanie wysokich standardów postępowania w sprawach reklamacyjnych, a także zapewnia terminowe i zgodne z przepisami rozwiązywanie spraw reklamacyjnych. Dzięki systemowi do reklamacji zyskujesz:

  • efektywny sposób dostarczania klientowi wymaganych prawem informacji
  • pełną dokumentację i historię komunikacji z klientem
  • poprawne prowadzenie i kontrolę rozmowy reklamacyjnej
  • sprawne i terminowe rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • skuteczne prowadzenie rozmów w środowisku online.

Istotne funkcje systemu ticketowego

Poznaj praktyczne funkcje, które pozwolą na prowadzenie reklamacji,
z zachowaniem bezpieczeństwa biznesu i utrzymaniem poprawnych relacji z klientem.

Omnichannel
Pełna historia kontaktu
Procesowość
Skrypty rozmów
Trackowanie spraw
Alerty

Wyzwanie

Dokumentowanie informacji o produkcie przekazywanych klientowi

Czy w Twojej firmie istnieją procedury dokumentowania informacji o cechach produktu, które klient winien otrzymywać zgodnie z dyrektywą Omnibus? Zbieranie i przechowywanie informacji wymienianych z klientami w wielu kanałach komunikacji jest niemożliwe? Brakuje automatyzacji w dokumentowaniu rozmów telefonicznych, wiadomości wysyłanych sms-em, czatem lub przez komunikator?

multichannel

Rozwiązanie

Automatyczne dokumentowanie informacji wymienianych z klientem

System do reklamacji jest zaprojektowany tak, by wszelkie informacje przekazywane klientowi z pomocą dowolnych kanałów komunikacji wykorzystywanych przez firmę sprzedającą są zapisywane w archiwum systemu. Użytkownik może odczytać przesyłane wiadomości, odsłuchać nagrane rozmowy, przejrzeć wysyłane dokumenty, zdjęcia, etc. czy określić datę i godzinę oraz zidentyfikować konsultanta, który przekazywał określone informacje o produkcie konkretnemu klientowi.

Zalety systemu do reklamacji

Dzięki rozwiązaniom zastosowanym w systemie do reklamacji zyskasz wgląd w pełną historię klienta, jego spraw oraz prowadzonej z nim komunikacji.

Sprawdź, jak działa kompleksowy system do reklamacji

Zadbaj o bezpieczną i zgodną z prawem obsługę klienta zarówno w trakcie sprzedaży i po dokonaniu transakcji!

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań