System do reklamacji
Poznaj program do sprawnej i profesjonalnej obsługi reklamacji!
Nasz system do reklamacji pozwala prowadzić procesy reklamacyjne zgodnie z prawem krajowym i unijnym
Skuteczne wspieraj swój dział reklamacji!
Korzystaj z oprogramowania, które natychmiast dostarczy Ci wszystkich niezbędnych danych na temat historii klient oraz pełnego przeglądu prowadzonej komunikacji. Ułatw swoim konsultantom prowadzenie niełatwych spraw reklamacyjnych. Zapewnij im dostęp do niezbędnych danych, które pozwolą z rozwagą i zgodnie z prawem prowadzić rozmowy z klientem i chronić Twoje interesy.


Kompleksowy, skuteczny system do reklamacji
W firmach sprzedających produkty lub usługi ważne jest nie tylko sfinalizowanie transakcji, ale również profesjonalna obsługa klienta po sprzedaży. Nasze oprogramowanie do obsługi reklamacji ułatwia zachowanie wysokich standardów postępowania w sprawach reklamacyjnych, a także zapewnia terminowe i zgodne z przepisami rozwiązywanie spraw reklamacyjnych. Dzięki systemowi do reklamacji zyskujesz:
- efektywny sposób dostarczania klientowi wymaganych prawem informacji
- pełną dokumentację i historię komunikacji z klientem
- poprawne prowadzenie i kontrolę rozmowy reklamacyjnej
- sprawne i terminowe rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych
- skuteczne prowadzenie rozmów w środowisku online.
Istotne funkcje systemu ticketowego
Poznaj praktyczne funkcje, które pozwolą na prowadzenie reklamacji,
z zachowaniem bezpieczeństwa biznesu i utrzymaniem poprawnych relacji z klientem.
Wyzwanie
Dokumentowanie informacji o produkcie przekazywanych klientowi
Czy w Twojej firmie istnieją procedury dokumentowania informacji o cechach produktu, które klient winien otrzymywać zgodnie z dyrektywą Omnibus? Zbieranie i przechowywanie informacji wymienianych z klientami w wielu kanałach komunikacji jest niemożliwe? Brakuje automatyzacji w dokumentowaniu rozmów telefonicznych, wiadomości wysyłanych sms-em, czatem lub przez komunikator?


Rozwiązanie
Automatyczne dokumentowanie informacji wymienianych z klientem
System do reklamacji jest zaprojektowany tak, by wszelkie informacje przekazywane klientowi z pomocą dowolnych kanałów komunikacji wykorzystywanych przez firmę sprzedającą są zapisywane w archiwum systemu. Użytkownik może odczytać przesyłane wiadomości, odsłuchać nagrane rozmowy, przejrzeć wysyłane dokumenty, zdjęcia, etc. czy określić datę i godzinę oraz zidentyfikować konsultanta, który przekazywał określone informacje o produkcie konkretnemu klientowi.
Sprawdź, jak działa kompleksowy system do reklamacji
Zadbaj o bezpieczną i zgodną z prawem obsługę klienta zarówno w trakcie sprzedaży i po dokonaniu transakcji!
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu