TELEFON W CONTACT CENTER
Telefon w pełni dostosowany do Twoich potrzeb
Centralizuj, mierz i zarządzaj – zaprojektuj doskonałą telefoniczną komunikację z klientami
Zapewnij szybką reakcję na próbę nawiązania kontaktu przez klienta!
Zaprojektuj połączenia do wyspecjalizowanych konsultantów, monitoruj pracę agentów i koryguj błędy na bieżąco!
Popraw jakość pracy i efektywność agentów
Funkcje telefonu zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić wysoki komfort pracy konsultantów i zwiększyć ich efektywność. Konfiguracja dopasowana do możliwości firmy ułatwia szybką i kompetentną obsługę klienta.
Wydłużysz cykl życia klienta
Możliwość szybkiego i niezawodnego kontaktu zwiększa poczucie bezpieczeństwa kupujących i ich przywiązanie do firmy. Zwiększ lojalność swoich klientów i sprzedawaj więcej przez dłuższy okres czasu.
Zwiększaj konwersję
Klient, który nie musi czekać na połączenie, a w trakcie rozmowy dostrzega doskonałą znajomość jego sprawy przez konsultanta jest bardziej zadowolony, a przez to bardziej skłonny do zakupu.
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.